KFC, Gravy och Pusselkuber


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Bondi Junction
February 1st 2011
Published: February 1st 2011
Edit Blog Post

Kort och gott: At INTE pa KFC om det ar 35 grader ute, deras 'potato & gravy' ar dodligt nasty.

Annars har det inte hant sa mycket idag, kopte mig ett par shorts, vilket var jaaavligt valbehovt i den 35gradiga varmen.
Hoppade upp i taket nar jag satt i soffan, och det krop en kackerlacka ca 15 cm ifran mig (trodde det var en spindel).

Maria och Mike har ett pussel, i form av sma kuber pa en lina, som man ska pussla ihop till en 3*3*3-kub. Och nar jag borjade pilla med den sa Maria: Det tog en vecka for mig att klara den, och 5 dagar for Mike, Lycka till.

30 minuter senare klarade jag den, och visade Maria. Det Resulterade i att hon slangde grytunderlaggen pa mig och svor som en borstbindare pa Svenska. Helt enkelt sa kommer jag somna gott ikvall. (annu roligare ar att Maria laser bloggen, Hej Maria!)

Imorgon ska vi upp och ovningskora lite vanstertrafik, wish me good luck. Tanker pa allt och alla dar hemma! Hugs


Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement

KubKub
Kub

Se och Lar


8th February 2011

!
Det där är ju hur enkelt som helst. Du imponerar inte mig alls..! Hoppas du har det bra och inte kör ihjäl någon stackars aborgin!
9th February 2011

Du hade forstas klarat kuben med alla lemmar bakbundna, sittandes pa en lyktstolpe, med forbundna ogon?

Tot: 0.118s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0826s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb