hc


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
February 3rd 2011
Published: February 3rd 2011
Edit Blog Post

Idag tanker jag bara lagga upp en hardcore bild pa mig sjalv som alltid.





Nej, skojade bara. Dock sa har jag inte haft med kameran, sa jag har inga nya bilder (forutom cool-bilden precis).
Jag sa ju att jag skulle ut och kora vanstertrafik! Det gick bra, var nastan som att sitta i en bil for forsta gangen igen. Man fick vanda om Helt! Men det gick bra, ett fatal skrackmoment bara. Maria slangde sig nastan ur bilen av radsla.

Och senare den dagen korde maria och jag in till centrum och tog en snabb titt pa Operahuset och Sydney Harbour Bridge (skam att jag inte tog med kameran..) Det var otroligt maffigt att se pa! Men det kommer fler tillfallen att fota, sta ut!

Sist, och absolut minst sa har jag fixat ett Australienskt bankkonto, ifall ni kanner att ni vill satta in lite pengar till mig liksom. Nu ska jag sova, planerar att ut och springa imorgon bitti om blasorna pa mina fotter lagt sig lite. Hejsvejs



Advertisement



Tot: 0.064s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.04s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb