downtown


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Sydney Harbour
January 30th 2011
Published: January 30th 2011
Edit Blog Post

Vem fan kom pa iden att gora flipflops..? Mina fotter ar sondertrasade.
men a andra sidan, vem fan ar jag att klaga? hehe

Ikvall har jag iaf varit inne i sydney centrum, med en annan simrishamnare! Oddsen?
Ett annat plus, forutom att har inte ar nagon sno, och att har ar varmt, ar ju den att olen ar billig, OCH god. Riktigt god. James Boags sager jag bara, Tasmansk ol, the shit!

jag har ocksa borjat pa min 'tan-trappa'. jag ska ta en bild pa min arm varje dag i ett par veckor, sen lagger jag upp bilderna, sa ska vi se resultaten av Australiensk sol.

Nu maste jag sova, tidigt upp imorgon. haj o ivaj



Advertisement



31st January 2011

Hahaa, är det sant! Vem är det?? Vad kul du verkar ha! När börjar jobbet?
31st January 2011

Japp! Carina Tufvesson ar det. Jaa, jag har det verkligen skitbra. Jobbet borjar den har veckan!
1st February 2011

Hahaha, vaaa, är hon där! KUL Ha det jättebra emil!

Tot: 0.078s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 44; dbt: 0.0518s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb