endnu en dag uden arbejde

Oceania » Australia » New South Wales » Griffith
November 7th 2005
Published: November 8th 2005

hejsa

ja jeg skriver lige igen idag, der er ikke sket meget siden sidst, men nu sidder jeg jo her alligevel. det koster kun en $ for en time at vaere paa nette her og vi skal jo have tiden til at gaa med et eller andet, naar man nu igen ikke kan komme paa arbejde. i dag er det godt nok ikke regn vejr, men det regnede saa meget i gaar at det er for vaardt ud i marken til at komme paa arbejde. saa forhaabentligt kan vi komme paa arbejde i moorgen.

igaar gik vi rundt lidt i byen kiggede i forrentninger og gik paa cafe. og proevede at udgaa at blive alt for vaade. det var godt nok et vildt vejr og lige som jeg skulle til at tage paa cafe med peter og anita, malene ville lige kigge lidt paa noget toej, saa vi aftalte at moedes senere. naar men saa var der et lyn der slo ned og det loed som et kaempe kanoslag og alt stroem gik i hele byen. saa da vi kom paa cafeen var der ikke noget lys og man kunne ikke faa kaffe flot. malene var blevet smidt ud fra den butik hun var i saa hun tilsluttede sig os kort efter. der gik nok 2 timer saa var stroemen tilbage. saa mig og malene gik tilbage til den der toej butik hvor der var helt vildt meget billigt paent toej, saa jeg kom ogsaa til at koebe nogle bluser. man bruger for mange penge naar man gaar rundt og ikke har det store at lave.

da det blev aften gad vi egentligt ikke bare at koere tilbage til vores sove sted, ved soen. saa vi tog lige en smut i biografen, vi vidste det var billig dag mandag og tirsdag. da vi kom der hen koerte der kun en film og de viste den kun hvis der var mindst 8 der moedte op. filmen var sinderella man. og vi var der et lige et kvarter foer den skulle starte og de enste der var der. der moedte dog flere op senere saa vi var inde og se den. det er en film der helt sikkert kan anbefales, den var rigtig god.

i dag skal vi vidst i svoemmehallen og ellers ikke det store. forhaabentligt skal vi paa arbejde igen i morgen. saa naeste gang i hoere fra mig bliver nok i naeste weekend og der vil jeg proeve at huske at saette billeder ind, her af griffith og webster. hygge hejsa

Tot: 0.076s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0441s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb