hejsa


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Griffith
November 17th 2005
Published: November 17th 2005
Edit Blog Post

hejsa

der er ikke sket saa meget siden sidst, men jeg syntes lige jeg ville give en lyd fra mig alligevel. vi er begyndt at beskaere valdnoedde traerne. det er da godt nok noget af det kedeligste og der er som altid alt for mange og det tager alt for langt tid. men hvad det giver penge paa kontoen og det er jo bare skoent. saa for vi set en masse giftige edderkopper og jeg har laert lidt om dem. der er en der hedder wolf spider den er ikke doedelige. men er stor og grim og vist man bliver bidt af den kan det sende en paa hospitalet et par uger. den anden vi ser meget er en der hedder red back. den er doedelig og bliver man bidt er det om at komme paa hospitalet og faa en modgift, ellers er man doed i loebet af 8 timer. men bare rolig der sker mig ikke noget, de har det med at flygte naar de hoere man kommer. og jeg er meget forsigtig.

jeg maa loebe

snakkes

Advertisement



Tot: 0.09s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 50; dbt: 0.0596s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb