erittäin väsynyt

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
May 10th 2006
Published: May 16th 2006

töissä olin Jennyn ja Remyn kanssa. Todella tylsä päivä! ja sillä Remyllä taitaa olla asenneongelma. ja Edith anto siitä kyllä palautettakin. Meillä kun on yks tukevampi mieshenkilö hoidossa, joka on erittäin voimakastahtoinen persoona. Hän ei halua nukkua sängyssä vaan on mielummin omassa pyörätuolissa, kun se nouseminen on niin hankalaa. no tää lähihoitsu sit sano vähän kaikkee sen miehen kuullen ja se mies ei tykänny tästä lähihoitsusta sitten yhtään. Enkä kyllä ihmettele!
Mentiin kotiin ja aattelin ottaa ihan puolen tunnin torkut, että jaksan leipoo niitä pullia huomiselle lounaalle. No se mun puol tuntia veny 1,5h nokosiks. Oli sit pakko nousta ylös, ku oli pitänny mennä taas lupaileen kaikkee... ja kaiken lisäks meillä on niin pieni pelti, että siihen ei kerralla montaa pullaa mahu ja uuni paistaa tosi huonosti. Mutta hyviä niistä tuli kuitenki.. 😊 ylpee saa olla itestään.. eikä siinä sitten menny yhtään, ku sitä nukahti!

Tot: 0.074s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 19; dbt: 0.0575s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 996.6kb