piristystä päivään! :D

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
May 9th 2006
Published: May 9th 2006

Meillä oli tänään 6potilasta per hoitaja. ja tietenki meidän 6oli omatoimisia eli ei tarvinu suihkuttaa niitä eikä muuta. Me sit Minnan kaa yhdessä sijattiin petejä ja vaihdettiin lakanoita,jos tarvetta oli. Lähinnä vaan kulutettiin aikaa. Mitattiin verenpaineita, ym. Sit ku siinä vaan hengailtiin, niin Edith lähetti meidät viemään yhtä naista alhaalle ja näyttään mistä se saa lääkkeet ja missä voi odottaa, että omaiset tulee hakeen. Siinä ku ootettiin niitä lääkkeitä, niin Timppa käveli ohi. Se vinkkas, että tulee kohta käymään ja niinhän se tuli meitä jututtaan. Oli kyllä niin piristävää jutella sen kaa, ku sillä on niin hyviä juttuja aina "kai teillä on poikaystävät kotona?" "no ei oo!!" "onko teillä sitte tyttöystävät kotona?" heh! ei sille voi ku nauraa! Timppa on niin timppa.. kyllä sitä tulee ikävä, ku palaa kotiin. Siellä on harvemmin niin huumorintajusia hoitsuja ku Timppa. sit me sovittiin lounastreffit torstaille. karataan siis osastolta ja mennään yläkertaan Timpan kaa lounastamaan. ja menin lupaamaan jotain jälkkäriä eli pullaa varmaan joutuu leipomaan.. o-ou! pakkohan se on, ku Timppa jää nyt sit lomalle ja tulee takas töihin vasta sitte, ku me ei enää olla siellä. ihan tylsää! ja palovamma yksikkö on ihan täynnä potilaita ja lisää ois tulossa. niiden tilanteet vähän vaihtelee..
mä sain sit osastolla pistää lääkkeitä paikalleen lääkekaappiin ja tehtiin pari petiä ja oltiin osastotunnilla kuuntelemassa sidoksista. Sit päästiin kotiin..
enää 3päivää osastolla 3North.. huh! ei jaksa näitä viideltä ylös aamuja..
kotona tehtiin tacoja. ihan jees! huomenna meidän osastonsihteeri tuo töihin jotain currykana sydeemiä eli ei tarvi eväitä. ihan vaan sen takia, että ollaan viimistä viikkoo niiden osastolla.. jee! 😊 kiva, että meistä tykätään.. :P

14th May 2006

no niin
taaskaan ei oo päivistä päivitetty!!! nyt reippaana kirjoittamaan!!!

Tot: 0.195s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.1648s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb