lounastreffit! :)

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
May 11th 2006
Published: May 16th 2006

aamupäivä meni kivasti Ray:n mukana. Sain tehdä kaikennäköstä, ku meidän kaikki potilaat oli naispotilaita ja sit ne ois voinnu haastaa Ray:n oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä.. eli siis otin MRSA-testin sekä poistin telemetrian. Aika hassua, että mies ei saa poistaa edes telemetria naiselta...
Maria tarjos meille kevätrullat aamupalalla. oli aika hyviä! mäki tykkäsin vaikka niissä oli vihanneksia sisällä.. tänään oltiin Marian kaa viimistä kertaa samassa työvuorossa, mutta luvattiin käydä kattomassa sitä vielä ennen lähtöä.
Lounalle lähettiin yhden aikaan. Mentiin yläkertaan hakeen Timppaa meidän kaa noutaan ruokaa, mutta se ei päässykään. Se oli lapsenvahtina. Joku tyyppi oli yrittäny 4kertaa tappaa ittensä (hirttämällä, sähköllä, hyppäs 3kerroksesta sekä lopuks polttamalla ittensä) saman päivän aikana ja sehän sit joutu 24/7 valvontaa, ettei se tee ittellensä pahaa enempää. Kiire päivä oli kyllä ollu pojalla! Timpalla oli sit ollu tylsää. lueskella nyt kirjaa siinä oven ulkopuolella, ku tytöt ravas hulluna osastolla ja oli hirmu kiire. No me lähdettiin Minnan kaa hakeen ruokaa. Sit Timppa päästettiin lounaalle meidän kans. Oli kyllä ihan kivaa.. Sillä oli taas niin hyvät jutut! 😊 Timppa on meidän ehdoton suosikki! Sitte piti tietenki halailla kovasti... sekä ottaa kuvia. (ohessa Minnan ja Timpan kuva, ku se on parempi) Tytöt käski tulla vielä moikkaan ennen lähtöä.. Eihän meidän lounas sit kestänytkään ku 2tuntia... ja sehän on vaan 30minsaa täällä. Mut ei kukaan sanonu mitään. kysyvät vaan, että oliko hauskaa! eipä meillä ikinä oo hirveesti mitään tekemistä lounaan jälkeen. Tehtiin me vielä pari petiä siinä..
Illalla piti sit leipoo pullaa huomiseks töihin.

Tot: 0.069s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.048s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1007.8kb