International Nurses Day

May 12th 2006
Published: May 16th 2006

All saintsAll saintsAll saints

näyttelijä,Minna,poikaystävä,Suvi,näyttelijä ja Cathy
Tänään oli helppo päivä. Sain olla Cathyn kanssa. Italialainen todella mukava tyttö! se hukkas mut jo ensimmäisen 5min aikana 😉 eiku mennin auttaan yhtä naista vessassa enkä huomannu sanoo sille mitään, niin se tuli ettiin mua. oli jotenki outoo, ku ei Jenny oo kattonu mun perään mitenkään.. meidän potilaat oli todella omatoimisia. mä suihkutin yhden potilaan sekä sain tehdä yhden haavanpesun ja laittaa siihen sidoksen päälle. Sain myöskin kokeilla maailman pienintä tahdistinta. yhdelle meidän potilaalle oli sellanen laitettu. 😊
Sit mentiin lounaalle alakertaan. Tänään oli Australian hoitajienpäivä. Siellä sai sit ilmasen lounaan ja Elvis oli laulamassa. sit siellä kisattiin parhaimmista pedintekijöistä. Potilaina oli All Saintsin näyttelijöitä. Se siis on meidän sairaalassa kuvattava sairaalasarja. Ne oli kyllä erittäin hankalia potilaita. Täytyy myöntää... 😊 ja saatiin sit ottaa kuva niiden kaa! :D kyllä oli tytöillä vähän hauskaa...
Sit käytiin tekeen vielä pari petiä ja mä vähän "asenteella" komensin Simonia. Sillä tulee meitä kova ikävä, ku ei olla enää komentamassa. Meidän pullista oli kovasti tykätty! 😊 jee! mutta oli 3North ihan mukava paikka olla töissä näin loppupeleissä. Tulee niitä ikävä!
Käytiin Angietaki tapaamassa. Ja saatiin vinkkejä lomaviikolle. Rahat vaan on loppu eli ei sitä paljoo pysty tekemään.. (kai voivat siis luovuttaa ylimääräiset rahansa meille!!! :P)

Tot: 0.063s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 30; dbt: 0.0357s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb