שלום מביירון-ביי!!

Oceania » Australia » New South Wales » Byron Bay
February 26th 2007
Published: March 5th 2007

אז אחרי 15 שעות נסיעה הזויות וארוכות בהחלט, אנחנו פה! (למי שתהה למה 15, אז הנהג שלנו היה חייב לעצור להפסקת קולה-קפה-סנדביץ' כל שעה בערך...)..

בכל אופן, איך שהגענו לביירון קיבלנו הצעה להגיע לאכסניה שנמצאת קצת מחוץ לעיר, במקום שנקרא לנוקס-הד. בהתחלה קצת התבאסנו כי זה היה יותר רחוק ממה שחשבנו, אבל אחרי שהגענו, הבנו שזאת הייתה אחלה בחירה: בריכת שחייה, ערסלים, חדרים מגניבים.. והים.. שנמצא רק 100 מטר משם!! איזה כיף..

מיד כשהגענו יצאנו עם עוד שני ישראלים חמודים שעובדים במקום לסיור קצר למקום שנקרא אגם התה - אגם שמוקף במלא עצי תה ובגלל זה המים שלו קיבלו צבע כתום מגניב כזה, שווה!

חוץ מזה הסתובבנו לנו קצת בחוף הים הפשוט יפהפה שיש פה בלנוקס. אמרו לנו שיש פה מדוזות קצת מסוכנות וכאלה, אז נשארנו רק על החוף..

למחרת יצאנו לטיול יום לעיר שנקראת נימבין. מדובר בעיר של היפים-סטלנים שסדר היום שלהם כולל קפה ועוגיות חשיש והרבה סיגריות ממולאות בחומר מקומי (: ... היה נחמד, בייחוד בגלל הנהג שלנו, שהיה מצחיק וסטלן משהו פחד, כנראה בגלל שהוא בעיר הזאת כל יום.

זהו לגבי ביירון...

היום החלטנו שאוסטרליה פשוט יקרה לנו מדיי ובצער רב (או שלא) אנחנו מקצרים את הטיול שלנו פה בשבוע.. נכנסנו למשרד נסיעות וניסינו לראות מה אפשר להספיק לעשות בשבוע שנשאר. מסתבר שאפשר לעשות כל כך הרבה!! אז הולך להיות לנו שבוע בהחלט מטורף, עם המון מקומות לראות ודברים לעשות.. מבטיחים לעדכן ולשלוח המון תמונות!!

נשיקות!

Tot: 0.065s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0404s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb