השבוע המטורף - חלק ראשון

Oceania » Australia » Queensland » Noosa
February 28th 2007
Published: March 5th 2007

טוב, אז עזבנו את ביירון ויצאנו לדרך, לשבוע מלא אקשן והרבה שעות נסיעה..

התחנה הראשונה שלנו בדרכנו מביירון צפונה הייתה סרפר'ז פרדייז. מדובר בעיר נחמדה, שקצת מזכירה את אילת, האמת, עם חוף ים ארוווך ומלא בתי מלון שיושבים על קו החוף.
הגענו לספר'ז אחר הצהריים, ומכיוון שהיה לנו רק לילה אחד להעביר שם אז מיהרנו לצאת ולטייל קצת בעיר.. בעודנו מטיילים בטיילת פגשנו באופן הזוי לחלוטין את יעל, שחפפה את אושרי לעבודה במסעדה באילת, עוד בתקופה שקרענו את התחת כדי להיות פה.. העלנו חוויות והיה כיף להיזכר מה עברנו כדי להגיע עד אוסטרליה הרחוקה..

למחרת בצהריים כבר המשכנו הלאה את מסענו לתחנה הבאה - נוסה. עיר פשוט י-פ-ה-פ-י-ה שיושבת (במפתיע) על קו החוף וחוצים אותה נחלים ואגמים.. שהמיוחד בהם שהמים שזורמים בהם הם מי ים ובגלל זה לכל מי שגר על הגדות שלהם יש כמו חוף ים פרטי - עם חול והכל.. איזה כיף!
מייד כשהגענו יצאנו להתרענן עם שייט קיייקים נחמד באגם שצמוד לאכסניה ואחר כך הלכנו להסתובב קצת בעיר ולהנות מהנוף והשקט..

יכולנו להעביר פה בכיף עוד יום.. אבל למחרת כבר היינו צריכים להמשיך לתחנה הבאה - הרווי ביי.

על זה כבר נספר לכם בבלוג הבא..

צ'או.

Tot: 0.08s; Tpl: 0.017s; cc: 11; qc: 31; dbt: 0.0436s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb