VESEL BOZIC VSEM SKUPAJ!


Advertisement
Published: December 26th 2009
Edit Blog Post

Bozic in dezeven dan.



Poudarek danasnjega dne je bil na hrani in druzenju.
Berem knjigo, jem Crismas pudding in pijem kavo. Ivan in Ploy sta prinesla ogromno sladkovodno postrv in solato iz Zinkinega vrta. Prebiramo kuharsko knjigo, ker bomo naslednji dan me gostile. Na Boxing Day ali Sv. Stefana se ljudje obiskujejo, ce ne nakupujejo, ker se zacnejo razprodaje. Me ne bomo nakupovale, ker imamo polne omare stare, a se dobre robe.

Kaj bom s kolesom, ki mi ga je danes pripeljal Pavle, ker se kar dezuje, pa prav nic ni toplo (19C), vceraj pa se 35 stopinj C.
Postajam nestrpna, ker mislim, da izgubljam cas in ne bom dovolj videla in dozivela. Pa me je potolazila misel avtorja Alana de Bottona, ki ga pravkar prebiram, ki pravi: ni nujno, da s svojih potovanj prinesemo mnozico koristnih podatkov, ampak lahko le nekaj drobnih misli, ki ne bodo nikoli zaslovele, a nam bodo pozivile zivljenje. In ta misel me je navdala z zadovoljstvom, da je vsak nov dan lahko pravo dozivetje.




Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.095s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0566s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb