Arrival


Advertisement
North America
January 31st 2009
Published: January 31st 2009
Edit Blog Post

Ola mensjes!!!
Hier is mijn eerste berichtje dan vanuit de O.C!!
Allereerst is het nog veel mooier hier dan dat het eruit ziet in de series, echt het weer, het uitzicht, de huizen, de stranden en nogmaals het weer!!! de mensen hier vinden het op het moment koud... terwijl het gewoon 25 graden is! echt te heerlijk!! 😊
De eerste dagen heb ik Newport beach, laguna beach, laguna hills en natuurlijk orange bezocht en ik kijk serieus mn ogen uit, zo mooi!!!
We hadden ook meteen al bij laguna beach dolfijnen gezien 😊
Maar goed Chapman is ook echt zo mooi de gebouwen...(zucht) en helemaal als je het vergelijkt met de VU..... ook is iedereen hier echt ontzettend aardig en nee dat is niet nep mensen zijn hier gewoon heel erg behulpzaam...
Alleen het inschrijven heeft nogal lang geduurt omdat ik nergens stond ingeschreven en niemand iets ervan wist... maarja als dat alles is 😊
Nouh ik ga me even verder installeren in mijn nederige kamer (dat behoorlijk groot is in vergelijking met andere kamers...)
xxxxxxxx
ps. ik mis jullie wel al hoor!!

Advertisement



8th February 2009

marina :)
Hii!! Oh ik ben zoo jaloers...ben hier in een beetje in een zwart gevallen haha. Heeel erg veel plezier! Geniet ervan! En geef Katie een dikke kus als je d'r ziet :) X Lin
11th February 2009

Lindy!!
Heej meis!! Ga ik zeker voor je doen!! iedereen hier hoor ik zeggen dat ze je zo missen, dus je hebt een behoorlijke indruk gemaakt :) ik hoorde dat je boyfriend al een reis naar europa aan het boeken is?? dat is zo lief!! (haha of was het meer een "what happends in america stay's in america" geval)?? Tnx voor al je spullentjes en dat je me hebt voorgesteld aan wat mensen! Erg lief van je!! en als ik terug ben in amsterdam moeten we maar een keer gaan stappen ofzo?! xxx MARINA haha

Tot: 1.888s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 31; dbt: 0.0338s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 3; ; mem: 1014.3kb