marinke

Marinke

Ola!! dit is dan mijn blog 😊 deze heb ik speciaal aangemaakt omdat ik te lui ben om telkens mails te sturen 😊 maar zodat jullie wel kunnen lezen wat ik allemaal uitvreet in the o.c.

North America » United States » California » Los Angeles » Orange April 26th 2009

Hey allemaal!! het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven, maar heb het druk gehad met midterms en springbreak en midterms again.. maar natuurlijk ook leuke dingen gedaan, zo was ik met een vriend naar venice beach geweest waar ontzettend veel te doen is. we hebben de winkels bezocht, de straatmuzikanten etc bekeken, lekker gegeten en mensen gekeken en daarna zijn we met zitfietsen naar santa anna gefiets (een ander strand) waar ook een soort kermis is, maar daar konden we helaas niet heen want we hadden geen slot voor onze fietsen :( dus toen zijn we weer terug gefietst en hebben we ff naar een dans op rolschaatsen gekeken en waren we weer richting huis gegaan. ondertussen hebben we ook springbreak achter de rug, tijdens springbreak ben ik een paar dagen naar ... read more
de zitfietsen
de eerste duik in de zee

North America » United States » California » Los Angeles » Orange March 20th 2009

hellow again!! ik ben nu dus al ongeveer 2 maanden hier in orange county en heb het hier zo ontzettend naar mn zin en een paar weken geleden bedacht ik me dat de tijd hier zooo snel gaat, dat ik ging informeren voor een intership voor in de zomer, zodat ik mijn verblijf hier iets kon verlegen. Dus ik naar de ISEP coördinator voor informatie hierover, in dat gesprek kwamen we op de mogelijkheid dat ik me kon opgeven om hier nog een semester extra te studeren, maar dat zou betekenen dat ik hier niet alleen voor de zomer blijf maar dat ik tot december blijf... en het is misschien wel erg lang (om een jaar weg te zijn) maar toen ze me het vertelde leek het me ontzettend leuk!!! dus ik heb me hiervoor opgegeven ... read more
the dorms

North America » United States » California » Los Angeles » Orange March 15th 2009

Ola peepz!! beetje lang geleden dat ik wat had geschreven, maar de tijd gaat hier zo snel!! dusss in de tussen tijd ben ik samen met mu een dag naar Big Bear geweest, dat is een ski gebied hier ongeveer 2 uur vandaan. Chapman had een bus gehuurd en gingen we met 40 man voor een dagje daar heen en dat was echt super (alleen erg vroeg op)!! het was ongeveer 20 graden, zonnetje en perfecte sneeuw =) (ik was behoorlijk verbrand, haha). In de bus vertelde iemand ons dat er ook een dubbele zwarte afdaling was... dus ik super enthousiast =) mu alleen niet hahaha... maar na een paar afdalingen kwamen we een paar jongens tegen van chapman en gingen we naar die dubbele zwarte piste... ok nouh die piste... ongeveer hetzelfde als een europese ... read more
Mr congeniality
Cheese cake!
wes

North America » United States » California » Los Angeles » Orange February 7th 2009

OLA!!! Hier ben ik dan weer! de eerste paar dagen op de uni waren nogal gekkenhuis, ze hebben hier namelijk nogal een rare manier van inschrijven voor ons bedacht... je moet gewoon naar een les gaan wat je leuk lijkt en dan vragen of je er nog bij mag (klinkt makkelijk), maar bijna elk vak heeft een wachtlijst van hier tot tokio... en veel docenten vinden dat die hele wachtlijst voor jou gaat dus oftewel, je komt er niet tussen... maarjah aangezien ik toen ik me moest aanmelden heen en weer werd gestuurd had ik me al kunnen inschrijven voor 3 vakken dus hoefde ik gelukkig maar 1 vak zelf te regelen en na 3 dagen en 4x proberen was het eindelijk gelukt :) ik volg hier nu 4 vakken en zwemles om een beetje fit ... read more
dolfijnen bij laguna beach
laguna
Chapman!

North America January 31st 2009

Ola mensjes!!! Hier is mijn eerste berichtje dan vanuit de O.C!! Allereerst is het nog veel mooier hier dan dat het eruit ziet in de series, echt het weer, het uitzicht, de huizen, de stranden en nogmaals het weer!!! de mensen hier vinden het op het moment koud... terwijl het gewoon 25 graden is! echt te heerlijk!! :) De eerste dagen heb ik Newport beach, laguna beach, laguna hills en natuurlijk orange bezocht en ik kijk serieus mn ogen uit, zo mooi!!! We hadden ook meteen al bij laguna beach dolfijnen gezien :) Maar goed Chapman is ook echt zo mooi de gebouwen...(zucht) en helemaal als je het vergelijkt met de VU..... ook is iedereen hier echt ontzettend aardig en nee dat is niet nep mensen zijn hier gewoon heel erg behulpzaam... Alleen het inschrijven heeft ... read more

Tot: 0.157s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 57; dbt: 0.0559s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb