Dag 27, 28 en 29: Van SF naar LA

North America » United States
October 12th 2010
Published: October 16th 2010

Dag 27

Net onder SF ligt Santa Cruz een archetypisch Californisch surfstadje. Hier de hele namiddag rondgehangen om daarna een beetje verder te gaan naar Monterey om te overnachten. 's Avonds voor de eerste keer in de VS naar de cinema gegaan, naar Wallstreet gaan zien. Vonden er beiden niet echt veel aan.

Dag 28

Het is 1 oktober oftwel Dorien haar verjaardag. Een hele leuke dag gehad op Highway 1, de kronkelende weg die volledig de kustlijn volgt van San Francisco naar LA. We kregen het ene geweldige uitzicht na het andere te zien, vooral aan Big Sur. Daarna ook nog zeeolifanten tegengekomen, wat echt wel grappige beesten zijn.
Tegen de avond gestopt in Santa Barbara, waar we probeerden in te checken in het Double Tree hotel (oftewel het Cookie hotel). Jammer genoeg is Santa Barbara een hele dure stad, waardoor we uiteindelijk genoodzaakt waren om een Motel 6 te nemen tegen de prijs van een luxehotel. Toch nog een fijne avond van gemaakt door op restaurant te gaan en wat champagne te kopen.

Dag 29

Eerst nog wat tijd doorgebracht op het strand van Santa Barbara om dan in de namiddag door te gaan naar LA, waar we 's avonds opnieuw naar de cinema zijn gegaan (waar beter dan in Burbank, de plaats van de grote filmstudio's). Deze keer naar The Social Network gaan zien, die ons beter aanstond.

Tot: 0.131s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0413s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb