Dag 19, 20, 21, 22: Seattle

North America » United States
October 6th 2010
Published: October 11th 2010

Dorien heeft haar favoriete hotel gevonden: Double Tree Hotel. Bij de aankomst krijg je een warme chocolat chip cookie en de rest is ook wel zeer OK (waaronder de fitnesszaal om het er terug af te werken) 😉
Die dag waren we aangekomen in Boise. We besloten hier om door te trekken naar Seattle.

De volgende dag hebben we dan ook de hele tijd gereden, wat we eigenlijk niet erg vonden, want gewoonweg cruisen door het land is ook leuk.

Uiteindelijk aangekomen in Seattle in een hotel aan de Unief van Washington, sprongen we onmiddellijk op de bus richting Downtown. We kwamen aan bij de Space Needle, die een beetje outdated leek (de schlemiele monorail die erlangs vertrok hielp ook niet echt). Daarom gingen we direct over naar het volgende ding om er te doen: Koffie drinken. Keuze te over in de stad waar Starbucks ontstaan is en het was niet moeilijk om iets leuks te vinden.
Dan naar Pike Market, waar het veel te druk was en vissen letterlijk rond uw oren werden gesmeten. Niet echt ons ding. Nog een beetje rondgewandeld en de stad verder verkend.
's Avonds nog lekker gegeten bij een Japanner in de Mall bij ons in de buurt en de rest van de avond rondgehangen in de Barnes & Nobles waar we uiteindelijk een duizend stukken puzzel gekocht hebben en de nieuwe cd van Eels.

De ochtend erop hebben we een grote wandeling gemaakt langs de Unief en de vele eetzaakjes en vintage winkels die errond liggen. Weer lekker gegeten. In de namiddag zijn we dan vertrokken en zat Seattle er weer op, op naar California!

Tot: 0.192s; Tpl: 0.015s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0557s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb