3327 mijl

North America » United States
April 27th 2009
Published: April 27th 2009

Hallo allemaal,

We beginnen alweer aardig te vorderen nog een 1.400 mijl te gaan en we zijn in Portland Oregon. Onze pitsstop voor een weekje zodat Debbie haar familie kan bezoeken en weer eens wat kan bijpraten en zien hoe iedereen het maakt. Het weerzien met John was in ieder geval goed ding om te hebben gedaan.

We zitten nu in Camp Verde in de staat Arizona. Vandaag (zondag) hebben we de Red Rocks en de omgeving van Sedona bezocht. De rode rotsen hier zijn inderdaad iets bijzonders. Wat ik persoonlijk jammer vind is dat het een soort van toeristen trekpleister is en zeker met goed weer en op een zondag is dat niet altijd een pretje. Natuurlijk ideaal om mensen te kijken. Zeker de Amerikanen in het wild blijven een attractie op zicht. Zo kwamen wij een clubje tegen die het aardig vonden om een mooie zondag in April hun autootjes voor een ritje naar buiten te brengen. Gelukkig hebben ze hier geen verkeersdrempels want anders zou het helemaal top zijn geworden. Het waren allemaal Italianen die hun Lambrogini's kwamen showen. Er was er zelfs een bij die een Bugatti wel bij zijn haar kleur vond passen. Over
Oranje ?!?!Oranje ?!?!Oranje ?!?!

Nou vraag ik je... maar het kan nog erger
kleur gesproken. Als je een auto kunt veroorloven van laten we zeggen een 250.000, dan lijkt het me toch dat je die dan toch in een gepaste kleur kunt krijgen of zouden ze met een lelijke kleur $100 goedkoper zijn??

Deze jongen heeft gisteren zijn verjaardag op gepaste wijze gevierd. Daarvoor zijn we in Amarillo maar weer eens bij de Big Texan gegaan. Het blijft een prima plaats om een avond vertier te hebben. En voor diegene onder ons die grote trek hebben. Probeer dan eens de 3 kg biefstuk in 1 uur te eten. Je krijgt het zelfs voor niets als het je lukt. Ook nu hebben we weer 2 mensen gezien die het wilde proberen. Echter ook zij gingen met een "doggy bag" naar buiten met daarin nog zeker 1 kg biefstuk. Alsof je de dag erna nog zin hebt in een biefstuk. Maar goed mijn verjaardag dus... Debbie hat gepaste kledij voor het feestje verzorgd. Nu zou ik ook een foto van Debbie kunnen posten, maar goed er moet er toch een buiten schot blijven.

Wisten jullie overigens dat er veel ouderen hier in Amerika 's morgens naar een van de grote supermarkten gaan zoals
Geel ?!?! GROEN ????Geel ?!?! GROEN ????Geel ?!?! GROEN ????

Ok bij kleurenblindheid hoort toch iemand hun te vertellen hoe het uitziet bij daglicht.
Walmart om daar een paar rondjes door de zaak te maken voor hun dagelijkse wandeling? Nu zijn de supermarkten hier echt gigantisch. Misschien moet ik daar eens een paar foto's van maken om te laten zien hoe groot deze werkelijk zijn.

Ok ik ga het hier weer eens bij laten. Tot de volgende keer.
PaDe

BugattiBugatti
Bugatti

Deze zou het prima doen op een verkeersdrempel.
FeestjeFeestje
Feestje

wat gasten die waren gekomen op mijn feestje.
Country birthday boyCountry birthday boy
Country birthday boy

Speciaal voor het feestje had Debbie gepaste kledij gevonden. Helaas niet helemaal mijn maat.

Tot: 0.133s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0366s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb