Dag 1 zit erop !

United States' flag
North America » United States » Wisconsin
August 7th 2009
Published: August 7th 2009

Dag beste thuisblijvers allemaal,

Onze eerste dag is alweer gepasseerd en we zullen het geweten hebben. Bijna klok rond wakker en nu, 20.00 uur plaatselijke tijd is het eigenlijk nog veel te vroeg om in onzen tram te kruipen.

De vlucht viel mee maar het duurde een eeuwigheid alvorens de piloot dat ding aan de grond zette ... Ik denk dat hij mee ons een toereke of 3 boven Chicago heeft gedaan. Toen we uiteindelijk toch vaste voet aan grond konden zetten, hebben we onze auto opgehaald en hebben we onmiddellijk onze rit van een kleine 400 km aangevat. Leuke rit door Illinois om aan te komen in Sparta, Wisconsin, een nietig achterafstadje ... Proper hotelleke met een leuke bar en restaurant, maar het lijf en de kop willen deze eerste dag echt niet meer mee ...

Dus tot zover onze eerste dag, voorlopig zonder foto's maar beeldjes van autostrades kunde overal zien, eh !

Tot de volgende !

Groeten van ons allemaal !

Luc Susy Jasper Dorien

Tot: 0.06s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 28; dbt: 0.0289s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb