Seattleen

North America » United States » Washington » Seattle » Bell Town
August 18th 2017
Published: August 19th 2017

San Francisco vaikuttaa siistiltä. Ainakin lentokenttä ja hotelli.

Nukuin riittävästi: Klo 22-2 ja klo 3-7. Aamupalalla oli pahviset kertakäyttöastiat. Tarjolla kahvia, leipää, mysliä. Wifi toimi hyvin. Hoidin check inin. Sain sähköpostin että lento myöhästyy puoli tuntia joten siirsin eteenpäin kyytiä kentälle.

Olin taas lentokentällä hyvissä ajoin. Aika kului netissä. Otin pullakahvin. Lopulta lento lähti puolitoista tuntia myöhässä. Olin ikkunapaikalla.

Marko oli kentällä vastassa. Ajettiin hänen asuntoonsa keskustaan. Suihkun jälkeen vaihdoin sortsit ja t-paidan. Käytiin syömässä ja oluella. Täällä baareissa vaaditaan kaikilta passi tai virallinen henkilötodistus. Sen sai myös huomata päivittäin, että syöminen on täällä kalliimpaa kuin Suomessa.

Tot: 0.063s; Tpl: 0.016s; cc: 15; qc: 28; dbt: 0.0311s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb