Suora lento San Franciscoon

Published: August 18th 2017

USA-matkan pääkohteena oli täydellinen auringonpimennys. Lisäksi olin menossa käymään Markon luona Seattlessa. Halusin käydä myös San Franciscossa. Olin ostanut suorat Finnairin lennot San Franciscoon ja erikseen Delta-yhtiön lennot San Franciscosta Seattleen.

Finnairin suora lento San Franciscoon lähti klo 16.20, saapui klo 17.20, kesti 11 tuntia. Sain nukkua kotona kunnolla ja lähteä Tampereelta puolenpäivän aikaan. Kunnon lounas kentällä. Portin lähellä oli vapaana lepotuoli. Siinä kun makasin väärin päin jalat ylhäällä, niin saatoin vaihtaa jalkaan lentosukat. Lennon vieruskaveri oli menossa käymään poikansa luona piilaaksossa. Heillä oli myös tarkoitus mennä katsomaan auringonpimennys. Lennolla kuulin kun jotkut parikymppiset puhuivat eklipsistä eivätkä pimennyksestä.

Sää oli suunnilleen sama perillä kuin lähtiessä. Kentällä meni aikaa ensimmäisessä jonossa passintarkastukseen. Puoli tuntia odotin kyytiä lentokentän lähellä olevaan Focus-hotelliin. Henkilökunta on Filippiineiltä. Nyt torstaina oli tarjolla vielä viinejä ja naposteltavaa. Wifi toimi hyvin.

Tot: 0.222s; Tpl: 0.012s; cc: 14; qc: 50; dbt: 0.1104s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb