Salt Lake City.

North America » United States » Utah » Salt Lake City
November 17th 2008
Published: November 19th 2008

The CapitolThe CapitolThe Capitol

Het Kapitool in SLC. Zoals jullie zien, geen wolkje aan de lucht, prachtig helder weer, ongeveer 22°.
SLC is kortweg met 1 adjectief te beschrijven: Proper!! Ik zou er niet mee inzitten om van de straat te eten.
's Voormiddags lopen we rond in't stad, en bezoeken we het kapitool op de hoogte en bekijken we enkele mooie gebouwen zoals het tempelgebouw. Sven en ik vinden 's middags een Ierse Pub en daar nuttigen we ineens een middagmaal. 's Namiddags gaan we naar het winkelcentrum 'The Gateway' waar ik op zoek ga naar de iPhone, maar niemand wil me die hier verkopen... de vrouwen bezoeken kleerwinkels en wij venten besluiten terug te gaan naar de Irse Pub (Murphy's). Eens klaar met winkelen trefen we elkaardan ook aan de toog. Na het proeven van enkele lokale en geïmporteerde biertjes gaan we naar het hotel.
's Morgens moeten we weer vroeg op want we moeten helemal van SLC naar Page, doorheen Arhces Park en Monument Valley.

Zicht over SLC.Zicht over SLC.
Zicht over SLC.

Proper dus...ligt waarschijnlijk aan al die mormonen daar.
Het TempelgebouwHet Tempelgebouw
Het Tempelgebouw

Mooi gebouw, maar enkel toegankelijk voor 'uitverkorenen'.
Chimay Grande Reserve.Chimay Grande Reserve.
Chimay Grande Reserve.

Jawel! Belgisch bier in Salt Lake.
StellaStella
Stella

Ilse content met haar Stella'tje.

Tot: 0.08s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 53; dbt: 0.0442s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb