On The Road, to Salt Lake City.

North America » United States » Nevada » West Wendover
November 16th 2008
Published: November 17th 2008

16-11-08

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Video van Ely 45 secs
TonopahTonopahTonopah

Lokale wapenhandel.
Zo,gisteren geen tijd meer gehad om te bloggen,echter nu heb ik nog een momentje.
Gisteren hebben we dus een serieus stuk gereden, Van Tonopah naar Salt Lake City.Onder weg komen we vooral NIETS tegen, behalve diepe dalen, tussen hoge bergen. De enige twee noemenswaardige steden die we tegenkomen zijn Ely en Wendover.
Beide liggen aan de voet van de bergen,en idem voor Salt Lake City eigenlijk. In Ely houden we halt voor een middagmaal.
Wendover ligt op de grens tussen de staten Nevada en Utah, Salt Lake City ligt in het midden van noord Utah. Te bekijken op bijgevoegde kaart.
's Avonds in Salt Lake lijkt de stad halfdood daar het zondag is, maar we weten al waar we morgen naartoe moeten! We vinden een Italiaans restaurant waar we overheerlijk eten (ik vijf-kazenpizza, Ilse Canneloni met krab//kreeft/spinazie/garnaal), en voor geen geld, alles in met 4 man zijn we in totaal $85 kwijt.
Ik proef het locale bier "Polygamy Porter", een stevige stout, laag in alcohol maar volgens de gemiddelde normen hier een vrij goed bier.
Morgen verkennen we de stad van dichtbij, te voet dus. De vrouwen hebben al een shopping center gevonden, ik ga op zoek naar een iPhone, etc...
ElyElyEly

straatbeeld. Stad ongeveer zo groot als Waregem maar da uitegerokken tot dat de banen dubbele breedte zijn.

relaas in de loop van de avond.

Ely.Ely.
Ely.

Traditionele handel.
Salt Lake CitySalt Lake City
Salt Lake City

De stad bij het binnen rijden.
Salt Lake CitySalt Lake City
Salt Lake City

"The Capitol" van uit de buitenwijken omhoog gezien.

18th November 2008

verlaten
de streken zijn mooi, maar zien er bij wijlen toch eenzaam en verlaten uit. benieuwd wat las vegas te bieden heeft??
19th November 2008

Klopt.
De grootste opervalktes zijn inderdaad verlaten. Van de ene naar de andere stad reis je sowieso tussen mooi maar verlaten niemandsland. Vegas wordt 1 grote drukte. Ge zult wel zien.

Tot: 0.168s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 58; dbt: 0.1241s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb