Halloween and homecoming


Advertisement
Published: October 22nd 2006
Edit Blog Post

look out for the gosts!look out for the gosts!look out for the gosts!

Halloween sfeer.. en het was nog mistig ook ;)
Weer een weekje school achter de rug, Jippie!! :p.. Ook heb ik mijn eerste "cijfer" binnen..met nadruk op "cijfer", aangezien ze hier werken met letters.. Ik had een A voor classics: zo moeilijk was dat trouwens ook niet, aangezien het 75 meerkeuzevragen waren..Deze week op Furman stond in het teken van Fright Fest (pre-Halloween) en Homecoming.Toen ik voor het eerst hoorde over homecoming dacht ik dat het zoiets was als Parent's weekend, maar in plaats van dat ouders nu de universiteit gingen bezoeken, de studenten naar huis gingen voor het weekend.. maar dat was dus niet zo.. Homecoming wordt georganiseerd door de universiteit zelf, dus elke uni kan het op een andere dag in t jaar houden.. Anyway, het houdt het volgende in: Alumni komen terug naar Furman... dus oud leerlingen/leraren komen terug naar de uni.. en daarom zijn er dan allemaal festiviteiten georganiseerd, zoals een soccermatch op vrijdag, carnival op vrijdagavond, een american football game op zaterdag en een soort van gala op zaterdagavond. Samen met Ann Duan (ook een internationale studente, maar dan uit China---- zij is hier voor 4!!! jaar) ben ik naar de soccermatch gegaan.. Daar aangekomen kregen we een supportersgoodie (de paarse "hand" met FU erop). Afijn, t was best een interessante wedstrijd, maar 10 minuten in de tweede helft besloten we weg te gaan (het was toen 1-0 voor Greensborough) om naar het Carnival te gaan. --note: Furman verloor uiteindelijk met 2-1, nadat 2 spelers (1 van Furman, 1 van Greensb) een rode kaart hadden gekregen... bleek dus dat wij al dat spektakel hadden gemist :P
Het Carnival bleek best wel leuk: er waren een aantal attracties en wat stands met eten etc. Ook waren de verschillende fraternities en sororities bezig met het opzetten van bepaalde projecten zoals een kasteel of een wagen.. geen id waarom eigenlijk, die hele "zooi" van organisaties hier vind ik nogal overdreven.. vooral t bedrag wat je ervoor moet betalen om erbij te horen.. belachelijk gewoon 😉 Nou ja, Ann en ik zijn nog in een attractie geweest ( een soort van ronddraaiende centrifuge:p) en zijn toen op zoek gegaan naar andere persoontjes van de FUISA (internationale studenten duzzz..) Maar we konden echt niemand vinden: er waren genoeg mensen, maar dan vooral ouders met kinderen etc.. Toen besloten we maar om naar Ann's dorm te gaan, en een bezoekje te brengen aan Clarissa. Daarna ben ik naar mn eigen dorm
carnivalcarnivalcarnival

de "centrifuge".. hier zijn we in geweest.. best wel leuk :D
gegaan: ik was nogal moe, en Ann ook..
Op zaterdag heb ik niet echt veel beleefd.. Ik kon niet naar de American Football game omdat ik altijd ga paardrijden.. nu duzz weer, en deze keer weer op Max.. Hij is idd sloom, maar wel superliefff.. 's avonds was het gala, maar ik ben echt geen type voor zoiets (de meeste internationals gingen ook niet) en ook had ik geen jurk en schoenen.. dus savonds heb ik fijn Harry Potter 2 gekeken op tv (ja, ik weet t.. idioot he? ... maar t is gewoon een superfilm :D) Over vandaag valt helemaal niets bijzonders te vertellen, dus zal ik jullie daarmee ook maar niet vermoeien. Deze week is trouwens ook eindelijk mijn ouders pakketje met wat tijdschriften aangekomen: het heeft er meer dan 5 weken over gedaan en was opgengescheurd!! grrrr... En jullie hoeven ook absoluut niet meer jaloers op mij te zijn wat betreft t weer, want het is hier nu ongeveer 16 graden en t wordt ook niet warm meer :S.. Ow ja, deze week begon dus ook het fright fest, dus een soort van "opwarmertje" voor Halloween. Zo was er een pumpkin carving wedstrijd, hangen er "spinnen" in
dormdormdorm

Clarissa en Ann
de DH (dining hall) en ook spoken etcetera.. Het zorgt in ieder geval wel voor een aparte sfeer.. :D Ook had ik afgelopen donderdag nog een meeting voor de international dansshow van begin november: ik zit in het decorations commitee dus moesten we nog van alles regelen.. En op vrijdag was zoals normaal, de FUISA meeting... niet dat er veel bijzonders werd verteld😉..Nou ja, dat was het wel weer denk ik zo.. as zaterdag vertrek ik naar Washington DC, dus wanneer ik terug ben zal ik wel veel te vertellen.. (en veel foto's hebben gemaakt!! ) Ik kijk er echt naar uit (behalve naar de lange busreis dan :P). .Doeiiiiiiii!!!


Additional photos below
Photos: 17, Displayed: 17


Advertisement

dining halldining hall
dining hall

de Halloween sfeer
look out for the gosts!look out for the gosts!
look out for the gosts!

Halloween sfeer.. en het was nog mistig ook ;)
Lit. classLit. class
Lit. class

tsja.. soms is literature zo vervelend :p dat de studenten op de grond gaan zitten .. wel bizar hoor ;)
pumpkin carvingpumpkin carving
pumpkin carving

de verschillende pompoenen
herfstherfst
herfst

tsja, hier is het nu ook herfst:S
soccer matchsoccer match
soccer match

btje vaag.. (de foto dan :P)
carnivalcarnival
carnival

Een van de attracties
carnivalcarnival
carnival

Ann ;)
lama'slama's
lama's

Zelfs de lama's hier zijn Furman georienteerd (paarse halsters;)
AnnAnn
Ann

De FUISA meeting was zo vermoeiend :P


Tot: 0.098s; Tpl: 0.017s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0365s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb