paardrijden


Advertisement
Published: October 17th 2006
Edit Blog Post

paardrijdenpaardrijdenpaardrijden

Bones en ik :D hier is hij wel nageeflijk :D
Hey, even een mini blogje tussendoor.. Zaterdag heb ik duzz paardgereden, en zie hier het resultaat.. Go Bones :P.. (zo heet het paardje 😉 ) .. Lauren's vader nam de foto's, sommige zijn best wel goed, andere is wat mee mis :P
Maar op zich ging het rijden prima.. verder eigenlijk niet echt veel te vertellen... Ow ja, gisteren hadden we plotseling een badkamer die overliep.. nou ja, het druppelde van boven: onze bovenburen hadden iets laten overlopen:de wc duzz.. leuke boel, maar ja.. en nog een klein detail: onze wc is nu verstopt. ach ja, een ongeluk komt nooit alleen.. Maar het is allemaal al weer gerapareerd !!! Jeej!!! . .Btw, ik wilde vandaag (dinsdag nu) naar de soccergame, maar het is echt verschrikkelijk snertweer :S.. Het regent al de hele dag, duzz blijf ik mezelf maar opsluiten in mn kamertje en kom er alleen uit om te eten :P.. Nou ja, dat was de korte blog wel weer denk ik zo.. see ya next time 😉!!!!


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement

paardrijden @barnpaardrijden @barn
paardrijden @barn

bones had ff wat problemen met zn hoofdje :P
paardrijdenpaardrijden
paardrijden

Bones en ik :D
paardrijden paardrijden
paardrijden

zweefmomentje ;) nou ja, bijna :P
paardrijden @barnpaardrijden @barn
paardrijden @barn

again, weer zn kop de lucht in :S
paardrijdenpaardrijden
paardrijden

probleempje met mn beugels :P


20th October 2006

hey meis. hier begint het nu ook eindelijk een beetje herfst te worden, alhoewel bijna alle bomen nog gewoon groen zijn... en de temperatuur eigenlijk ook nog geeneens zo heel erg laag. vet tof dat je zo lekker kan paardrijden daar! verder heb ik erg weinig boeiends te melden :s. liefs Rosalinde

Tot: 0.054s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 29; dbt: 0.0257s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb