horses and stuff ;)


Advertisement
Published: October 1st 2006
Edit Blog Post

@ de stal@ de stal@ de stal

mooi hoofd he? :P
Tadaaaa!! Daar ben ik weer 😉.. Om maar eens te beginnen (hoe verrassend) : ik heb deze week heel weinig beleefd.. Mijn week (van ma-vrij) in een notendop was het volgende: lezen, lezen, huiswerk, huiswerk, huiswerk en soms savonds nog wat tv kijken :S.. En dan zegt je studieadviseur in Nederland dat het niveau in de VS veel lager ligt dan in Nederland..yeah whatever! De vakken zijn dan misschien niet zo moeilijk (uitgezonderd literatuur), maar je moet er echt zoveel voor doen, dat is echt niet normaal.. En wat het idiote is, als ik kijk op sites van medestudenten uit NL dan lijkt het of die helemaal niet zoveel te doen hebben, die maken gewoon leuke tripjes en dergelijke :S.. not fair! Nou ja, genoeg gezeurd maar weer.. :P
Anyway, ik was blij toen het weer vrijdag was :D Elke vrijdag hebben we trouwens een FUISA meeting.. (Furman University International Students Association volgens mij) met alle internationals wat altijd heel gezellig is.. In November organiseren wij een dansshow, met Latin, Chinees, Indiaas etc dansen.. Afijn, ik zie mij niet zomaar even dansen voor 500 mensen dus help ik maar met de organisatie en dergelijke😉 Ook kunnen we eind oktober mee met
op de barn op de barn op de barn

Bentley!!
een reis naar Washington DC: als ik tijd heb :P ga ik zeker mee ! :D
Uhmm.. nu komt een verhaal over paardrijden, duzz als je daar niets over wilt lezen kun je maar beter nu stoppen :P. Gisteren had ik voor de 2e keer les op de barn.. jammer genoeg is het wel 25 minuten hiervandaan is met de auto.. (echt, je moet hier echt bijna altijd een auto hebben, heel onhandig eigenlijk).. Afijn, dit keer mocht ik op Bentley rijden ipv op Max, wat een lief paardje is hoor, maar behoorlijk sloom; Bentley daarentegen was echt super, het is een echte schat, en hij is pas 4 jaar oud (voor de mensen die wat weten van paardrijden, normaal gesproken zijn 4 jarigen best springerig, actief, bokkerig etc etc..) Maar Bentley had niets van dit alles, hij liep heerlijk, niet te sloom en niet te snel ed.. gewoon een superr paardje, ook al wist hij niet echt wat ik bedoelde toen we moesten wijken.. (btje groen nog he 😉) Nou ja, het uurtje te paard was zo voorbij, en weer hadden we heerlijk weer!Ik heb trouwens heel wat foto's van Bentley genomen.. zoals jullie wel kunnen zien 😉.. Nu zit ik weer eens op mn kamer (hoe verrassend), heb ik net gebruncht en is het weer lekker weer (25 graden :D).. Hmm.. wat nog meer..eigenlijk niets jammer genoeg.. ik ga zo weer saai zijn aangezien ik nog veel moet lezen en nog moet strijken :S.. Damn, nu realiseer ik me pas hoe goed ik het had toen ik nog thuis woonde; alles wordt voor je gedaan!
Maar ik denk dat ik maar eens ga stoppen met dit blogje, want anders verveel ik jullie allen toch alleen maar aangezien ik niets meer weet :p.. tot blogs dan maar! Liefs, Manon



Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement

in de dressuurbakin de dressuurbak
in de dressuurbak

Bentley en ik ;)
in de dressuurbakin de dressuurbak
in de dressuurbak

Bentley en ik ;)
in de dressuurbakin de dressuurbak
in de dressuurbak

Bentley en ik ;) jammer dat ie nog wel moet leren netjes stil te staan :P
@ de stal@ de stal
@ de stal

nog meer Bentley :D
@ de stal@ de stal
@ de stal

lauren en haar paardje
@ de stal@ de stal
@ de stal

danielle en haar paardje


Tot: 0.057s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.0262s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb