Philly - zo lekker dat je alles vergeet

Published: April 7th 2008

(oftewel Philadelphia, maar daar heb ik problemen mee om dat van de eerste keer juist te schrijven) Vorig weekend naar Philly geweest, wel maar voor een dagje want ik heb niet meer de energie om nog hotel-changes te doen. Zaterdag had Sue me al om half 8 opgepikt om mee naar de 'flea market' te gaan in English town. Openlucht 'rommelmarkt', maar met niet alleen rommel maar ook nieuwe dingen. V... Read Full Entry

Photos are below

bijna boven ..
Kimmel Center

warm .. juist een serre ..
Kimmel Center

zicht naar beneden (om de hoek was er live zondagconcert bezig, maar kon niet goed horen tot boven)

huis van ... "famous mosaic tile artist located in Philadelphia" - South Street

deed me aan Gaudi Park in Barcelona denken
Isaiah Zagar

“art is the center of the real world”
Predestrian bridgePredestrian bridge
Predestrian bridge

Delaware RiverDelaware River
Delaware River

oorlogsschip dat niet meer vaart maar dient als varend 'museum'
Delaware RiverDelaware River
Delaware River

ander soort schip dat ook niet meer vaart maar dient als varend 'museum'
ZotZot
Zot

Van ver waren wij al bezig van .. hmm .. wat staat daar nu .. not, noit, zoit, ton, toin .. Bleek het een belgisch restaurant te zijn. ZOTtendieamerikanen
ZotZot
Zot

heflt van glas was belgische bieren .. andere helft: andere bieren over rest van de wereld

7th April 2008

sjieke murals en mozaïekskes! goe verlof & tot euhm... ooit! :)
8th April 2008

ik heb hier al meerdere een pussy genoemd, en ik heb hier ook al verschillende keren gehoord
24th October 2008

nen echte
Goeiendag, De volgende keer ge nog eens naar philly zou komen komt dan toch binnen voor een pintje. Bernard eigenaar ZOT www.zotrestaurant.blogspot.com

Tot: 0.073s; Tpl: 0.017s; cc: 11; qc: 21; dbt: 0.0345s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb