Några få bilder från kajakturen.


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Oregon
August 22nd 2011
Published: August 22nd 2011
Edit Blog Post

ÄnderÄnderÄnder

En familj som simmade förbi en bit bort.
Vi var ute och paddlade runt lite vid kusten igår, och konstaterade att min kajak (ja, vi la pengar på egna kajaker, jag har en DayLite Sport, ser ut såhär http://www.walmart.com/ip/Dragonfly-Moorea-Kayak/10910811) inte är gjord för att röra sig snabbt, den är snarare menad för att vara stabil.

Vi såg sälar 😊

Jag har också lagt in några bilder från våran utflykt med jeepen som ledde högt upp i skogen på vägar dit en normal bil inte skulle nå. Jag har märkt att det är sådana saker som gör mig lycklig.

Det är inte många bilder, men det får duga för stunden.

//G.


Additional photos below
Photos: 17, Displayed: 17


Advertisement

RådjurRådjur
Rådjur

Det är fantastiskt vad man får se utan motorljud, allt vi gjorde var att flyta förbi och den såg väldigt nyfiken ut.
Rovfåglar..?Rovfåglar..?
Rovfåglar..?

Något slags rovfåglar som hade byggt bo uppe på en stolpe. En av föräldrarna sitter på en annan stolpe, en förälder och en unge sitter i boet.
Rovfåglar i flykt.Rovfåglar i flykt.
Rovfåglar i flykt.

Inte säker på arten men det är en trevlig bild.
Kungsörnar.Kungsörnar.
Kungsörnar.

Om jag inte tar helt fel så såg vi två kungsörnar på stranden som höll på och gnabbades.
Hejdå!Hejdå!
Hejdå!

"Ready for takeoff"!
Ensam kvar.Ensam kvar.
Ensam kvar.

Den följde efter en stund senare.
UT PÅ.. äventyr?UT PÅ.. äventyr?
UT PÅ.. äventyr?

När man utforskar skogsvägar stöter man ibland på förhinder. Ibland är de låsta.
Upp!Upp!
Upp!

Upp genom skogen.
Uppe! Såg ett träd!Uppe! Såg ett träd!
Uppe! Såg ett träd!

Ett högt träd mitt ute i ingenstans. Vi hittade det när vi tog oss till toppen av berget.
Gam.Gam.
Gam.

En gam som cirklade över området. Jag vet att det inte riktigt syns.


Tot: 0.11s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 56; dbt: 0.0545s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb