Bilder från denförsta dagen


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Oregon
June 30th 2011
Published: June 30th 2011
Edit Blog Post

Här kommer några bilder från resan hit C:

Jag kommer inte att lägga upp bilder på människor och boenden här, men de dyker upp på mailen om så önskas. Hade tydligen inte bilden som Mark tog på mig och draken, den är nog på hans kamera så den dyker upp senare.

Hej då för stunden!

Gabbi


Additional photos below
Photos: 15, Displayed: 15


Advertisement

Incheckning på Arlanda.Incheckning på Arlanda.
Incheckning på Arlanda.

Efter många timmars väntan.
Gratis lunch!Gratis lunch!
Gratis lunch!

BBQmarinerad fläsk..eh..karre(?) med örtslungad potatis och tzatziki, och så hur mycket grönsaker du ville ha (även känt som ananas, vattenmelon och honungsmelon i mitt fall).
Planet till Amerika.Planet till Amerika.
Planet till Amerika.

Hejsan Continental.
Mina radkompisar :)Mina radkompisar :)
Mina radkompisar :)

De var hur trevliga som helst, jag har skamset nog glömt vad de hette..
Genom fönstret.Genom fönstret.
Genom fönstret.

Det var vackert där ute.
Äntligen framme.Äntligen framme.
Äntligen framme.

Rullbanden var avstängda.
Tull.Tull.
Tull.

Jepp, man får betala för att åka vissa sträckor.


Tot: 0.069s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 53; dbt: 0.0435s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb