Trip: Pacific Northwest

North America » United States » Oregon » Portland
July 10th 2012
Published: July 10th 2012

Gisteren zijn we aangekomen in ons hotel in Portland. Na het droppen van de spullen zijn we naar een Walmart superstore gereden (Vancouver, Washington). Daar hebben we wat basisspullen ingeslagen (minikoelbox, fruit, noten, sportdrank, water, broodjes, jam, koek, chips). Op de terugweg kwamen we langs een Denny's. Daar was het eten zoals gewoonlijk weer heel goed. We zullen deze reis niet vaak een Denny's tegenkomen. Dus als we er een tegenkomen zullen we zeker een stop maken.

Het is nu vroeg in de ochtend. We hebben zoveel mogelijk proberen te rusten. Mijn gezwollen enkels (vliegen heeft nu eenmaal ook nadelen) heb ik de gehele nacht op twee kussens gelegd. Ze zien er nu weer een beetje normaal uit.

Straks gaan we eerst lekker ontbijten en daarna een mooie, zonnige dag tegemoet.

Tot: 0.153s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0371s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb