Prom


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Oregon » Portland
May 2nd 2010
Published: May 2nd 2010
Edit Blog Post

Den sidste uges tid har været et kaos på skolen. Alle har været helt oppe og køre fordi lørdag var det Prom night.
Som regel glæder jeg mig altid meget til noget nyt, men jeg har bare ikke været rigtig spændt på Prom, fordi alt har været så vildt og kaotisk. Foran kontoret hvor man kunne købe sin billet, har der været kæmpe kø hver eneste dag hele ugen. Billetprisen var hel sindsyg, 18$ pr. billet for en high school dans der kun varer 3 timer. Okay det er på The Marriot hotel, men stadigvæk, synes nu godt nok lige at det var lidt dyrt..Anyway.. Jeg som så mange andre orkede bare ikke at bruge hele min frokostpause de 4 første dage i ugen, så jeg endte med at stå i kø fredag sammen med Marc og Alice for at købe vores billet. Ja.. dum ide. Vi brugte alle 40min af pausen på at stå i kø og var nogen af de sidste til at få billetter da det ringede ind.
Efter skole var jeg til softball træning som sædvanlig, vi var at Hamilton Park.. Der var ikke mange til træning fordi alle seniorne forberedte Prom og Mary havde fødselsdag og en del af de andre spillere havde tutoring, så det var en rigtig hyggelig træning hvor vi fik lov til at øve os på det vi synes var vigtigt at forbedre. Derudover havde vi kamp situationer. Det vil sige at alle er paa deres positioner, og pitcheren pitcher ligesom i en rigtig kamp.. Det er sådan set bare en rigtig kamp, men vi fokuserer på bestemte situationer.

Lørdag: PROM NIGHT!
Stod rimelig sent op spiste morgenmad og vimsede ellers bare lidt rundt i huset. Kl.2 forlod Sara og mig huset. Vi skulle til frisøren for at få sat hår. Vi har den samme frisør, Wanda. Hun er helt vildt flink og en super god frisør :D .. Det tog godt 2 timer før vi var ude af salonen, men noget meget finere hår. Da vi kom hjem spiste vi frokost og spillede wii. Da klokken nærmede sig 18, gjorde vi os klar til festen. Vi mødtes med Quin nede i parken og tog billeder der. Vejret var super, selvom at det var smule småkoldt. Quin var vores chauffør hele aftenen, så hun kørte os alle downtown hvor vi mødtes med Kindra, Tiffany og Julliet på Hubers café, hvor vi spiste aftensmad. På vej til Hubers café hentede vi lige Sara’s uofficielle date Andrew. Både mig og Sara havde uofficielle date’s fordi vi bare gerne ville have det sjovt med vores venner. Min uofficielle date var Marc.
Vi bestilte næsten alle sammen det samme. Pasta Alfredo med kalkun.. Mums! .. Det var bare super lækkert og vi hyggede os rigtig meget. Da klokken nærmede sig 20:45 skyndte vi os tilbage til bilen og kørte til The Marriott. Da vi ankom, var der en hel masse mennesker i fine kjoler og musikken spillede. Temaet for festen var maskerade. Dog var der stort set ingen der havde masker på inklusiv os. Det var opstillet en photobooth hvor man kunne få taget billeder med sin date, men priserne for billederne var ja, alt for dyre, så ingen af os gjorde det. Prom varede indtil kl.23, ja lidt lamt at skolefester ikke varer længere, men det er skolebestyrelsens regl! Anyway.. Dansegulvet var fyldt, det var så fyldt at folk dansede stort set alle vegne. min gruppe og jeg dansede hele aftenen, indtil det sluttede og tog nogle billeder. Dj’en var god og alle var glade! Haha Da Prom sluttede tog vi hjem til Julliett og hyggede. Vi spillede spil, dansede og spiste lækre franske kager. Bilen var pakket med mennesker da vi begyndte at vende næsen hjemad. Overalt hvor vi kørte var der limousiner fyldt med Prom people. Siden at det koster 150$ pr time at leje en limousine havde vi bestemt os for bare at køre selv. Anyway, Vi kørte fra Julliett’s hus omkring kl.2:15. mig og Sara var de sidste der blev sat af omkring kl.4. Prom var en vildt fed, sjov og hyggelig oplevelse, men meget anderledes fra det jeg havde forventet, men det er dog nok ikke en dag jeg vil glemme længe :D ..

Her den sidste uges tid har der være fuld fart over feltet. Har haft en del lektier og tests + hver eneste dag i løbet af denne uge har jeg fået tidlig fri fordi vi havde softball games. Desværre regnede det stort set hele ugen, så vi kom kun til at spille 2 games. Vi vandt begge. Mener vores score lige nu er 8vundne-3tabte. Vi er alle på holdet meget stolte af vores egen præstation, fordi vi jo stort set alle sammen er nye spillere. Lige en tilføjelse. Jeg har lavet softball siden i vores yearbook, og den blev sendt til printeren fredag, så om ikke så længe får vi alle vores yearbook. Jeg er meget spændt på at se hvordan den ser ud i virkeligheden, fordi selvom at man er i klassen der laver den, så ser vi kun siderne på nettet. Det er nok en af de bedste souvenirs jeg har med hjem.. her i weekenden har jeg ikke lavet det helt store. Lørdag stod vi alle sammen sent op og lavede morgenmad. Det var amerikansk a’la dansk morgenmad. Æg og bacon og æbleskiver! xD .. kan det så blive bedre.. Or jo for lige at tilføje en god gang frisk frugt!! Mums… mums… mums.. :D .. som sædvanlig tog vi til bingo kl.3 . jeg vandt hele 2 gange.. kan lige tilføje at jeg stort set aldrig vinder, så det var lige min dag. Efter bingo kørte vi til Michaels hvor Jan fik købt sit guld papir til Sara’s dimitionskort. Aftenen brugte vi på at lave mad. Krydret svinesteg med hvidløgsnudler og ceaser salad! .. Gal hvor er jeg træt af den salat! Haha xD .. Det er den eneste salat som amerikanerne spiser, men okay jeg tager det som en oplevelse og en del af min nyfundne amerikanske kultur. Efter aftensmad så vi filmen It’s Complicated. Gal en sød film :D .. De sene nattetimer blev brugt på at jeg bankede Jan i Doctor Mario på Wii’en.. Det er nærmest blevet et fast ritual at vi spiller Doctor Mario hver aften! Haha xD .

I dag søndag har jeg ikke rigtig lavet noget. Har ordnet vasketøj og lavet lektier og så færdiggjort blogindlægget. I aften skal jeg i biffen med Sara, Quin og sean og se ”..Death at a funeral..” Glæder mig til at se den for den ser vildt grineren ud. Og er der en bedre måde at ende weekenden på end at gå i biffen.
Har ikke så meget mere at skrive. Nyder de sidste måneder her, men glæder mig dog stadig til at komme hjem :D ..

Ali kazimba folkens. Ses den 1 juli :D



Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement

Andrew, Kevin, Quin, Sean og Sara.Andrew, Kevin, Quin, Sean og Sara.
Andrew, Kevin, Quin, Sean og Sara.

Nogle af de mennesker jeg bruger meget tid sammen med på skolen :D


Tot: 0.122s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 56; dbt: 0.0509s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb