New York#5


Advertisement
United States' flag
North America » United States » New York » New York » Manhattan
October 2nd 2010
Published: October 4th 2010
Edit Blog Post

Mijn Lieverds!

Gisteren voor het eerst in onze nieuwe crib geslapen, en ondanks dat we onder onze jassen op een luchtbedje lagen (het nieuw bestelde bed was nog niet geleverd) was het een heerlijk zorgeloze nacht!

Mijn adres:

251 West 87th Avenue
10024 Manhattan, New York

Vooral zijn we heel erg blij met onze huisgenoot Randy, deze ware New Yorker van 51 jaar beschouwt ons als zijn verloren dochters. Hij had onze kamer helemaal onder handen genomen, muren geverfd, extra hangertjes opgehangen en nog een extra dressoir besteld. Als we bang waren in het donker had hij aangeboden een nachtlampje te installeren (serieus).
De lieve man houdt alleen niet op met praten, ook vind hij het geen probleem om verhalen te herhalen.

Waarom ik dit verre van erg vind?…. Hij heeft ons verleden zondag meegenomen naar een Yankees -Red Sox game!!! Met een schuin oog naar het spelersbord kijkend, schreeuwde ik als een ware fan de namen van de spelers.

Verder kan ik (ook al heb ik maar 1.7% van de wereld gezien) met zekerheid zeggen dat de allerliefste mensen in New York wonen! We hoeven maar even om ons heen te kijken om de goede weg te zoeken, of er komt al iemand op je af stappen om je te helpen.
Ook zijn we ondertussen al voor 3 thanksgivings uitgenodigd en is er elke dag wel een feestje waar voor je wordt gevraagd!

Ook zijn er in de afgelopen 2 weken al twee stormen over New York geraasd, ik weet niet of dit ook het nieuws in Nederland haalt? Zo ja, dan zeg ik bij deze dat ik nog leef, en dat wij door beide stormen zijn heen geslapen. Verleden week kwamen we uit bed en zagen we alle bomen op de grond en iedereen in rep en roer, en vanmorgen waren alle metro’s veranderd in duikboten en wisten wij weer van niks. We zijn elke avond zo moe dat we direct in coma vallen, vanavond is dan ook pas onze eerste avond op stap!

Ik hoop snel van jullie te horen en ik wens jullie een fijn weekend toe! (En pappa een fijne verjaardag!)

Foto’s van de kamer volgen! Mis jullie!



Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement



3rd October 2010

Wauw
Hoi lieve lies! Ontzettend leuk om je blog te lezen. Go yankees! Misschien word je wel zo'n sport fan dat je in vervolg ook voetbal met me wil kijken :p. Geniet ervan daar!! xxx
4th October 2010

Leuke blog - mooie foto's
Dank voor je verjaardagswens - gefeliciteerd met jullie kamer - tot de volgende skype - veel plezier!
4th October 2010

Damn girl! :· Hou op met mij maitljes sturen. Ik word alleen maar meer jaloers als ik dit zie:( xje
5th October 2010

groningen
Hoi meissie, Bedankt voor je gezellige blog; geniet, hou je goed en leef! Big kiss, t. lies
8th October 2010

Hee Lisan, Super tof! Haha..zie je alweer bléren daar bij de Yankees. Leuk hoor...Ben benieuwd naar je crib! Wel relaxed dat het uiteindelijk zo goed is gekomen!! Ik hoop op gauw een nieuwe blog!!! Veel plezier... Dikke kus

Tot: 0.045s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0235s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb