New York #4


Advertisement
United States' flag
North America » United States » New York » New York » Manhattan
September 26th 2010
Published: September 26th 2010
Edit Blog Post

Mijn Lieverds!

Eindelijk goed nieuws.. want 3 keer raden..

IK HEB EEN DAK BOVEN MIJN HOOFD!!

En wel in Manhattan! 2 blokken verwijderd van Central Park! Ik deel hem wel samen met Mariel, maar voor maar 550 dollar per maand vind ik dat helemaal niet erg! Voor die locatie met eetkamer, badkamer, keuken, woonkamer uitkijkend op Broadway is dit echt een schijntje! En Mariel is natuurlijk een super leuk lief meisje met wie ik de afgelopen 2 weken alle drama-huizenjacht heb meegemaakt, dus dat komt helemaal goed!

Het appartement is van Randy, een supertoffe kerel die in dat huis geboren is, dus heel New York uit zijn hoofd kent (erg handig voor ons) en in de reclame zit, dus overal wel connecties heeft (vanavond neemt hij ons mee naar een Yankees-game)
Hele toffe huisgenoten dus!

We kunnen alleen pas volgende week verhuizen omdat Randy nog een bed moet bestellen.. Dus we zitten nog even in een hostel!
Dat was het even voor nu =) Wij moeten namelijk onze Yankee-pet uit het stof halen!

Fijn weekend nog even iedereen!

Liefs, Lies


Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



Tot: 0.062s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0409s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb