Three!! Two!! OOOONE!!! HAPPY NEW YEAR, NEW YOOOOOORK!!!!

North America » United States » New York » New York » Manhattan
January 1st 2009
Published: January 2nd 2009

GardermoenGardermoenGardermoen

Dagbokskriving og ol
Heisann og godt nyttaar til dokke alle!! 😊

Jorunn speaking.

Jaaaa, kor skal eg begynne? Dagane gaar fort og vi har opplevd masse. No sitte vi paa en liten og koselig internettkafe i Chelsea, like ved der vi bur. Arild skal laste opp bilda vaare, so forhaapentligvis faar dokke sjaa litt av kva vi har styrt med desse dagane.

Reise til New York gikk fint. Vi var veeeeeldig troette daa vi kom fram. Etter en dag paa bussen til Gardermoen, ei natt paa golvet paa flyplassen, to flyturar, masse venting og laaange koear var vi klare for aa faa av oss sekken paa hostellet. Vi fann Manhattan Inn Hostel veldig greit. Det saag superbra ut, saa vi var kjempeglad! Men... Det kunne jo ikkje vaere so greit. Haha! Trur ikkje dokke at vi hadde booka rom for 29.desember 2009 (TOTUSENOGNI!!). Herlighet!! At det gaar an. Som sagt var vi veldig troette. I tillegg snakkar vi New York og nyttaar. Saa vi vart en smule betutta. Men ingen grunn til det! Hostellmannen ringte en plass som hadde ledig, saa vi trakka 10 kvartal til Chelsea International Hostel, og fikk rom der. Ikkje like fint, men billigare. Og i eit
GardermoenGardermoenGardermoen

Soveplassen vaar
kjempekult omraade! Vi betalte litt ekstra og fikk rom aleine. Viss ikkje maatte vi ha budd paa kvar sitt dormroom (female og male), sia dei ikkje hadde mix. Men det var berre nokre dollar, saa alt i alt: Supert!! 😊

Vi har ikkje gjort saa mange "turistting" her i NY. Men imorgon har vi tenkt oss opp i Empire State Builing. Vi skal staa opp grytidlig, for der er det koe gitt!! Ohhh. Vi var som alltid positive og kom luskande i 11-tida hin dagen. Haha, koen var miiiilelang! Saa vi droppa det glatt.
Ellers har vi berre trakka rundt i mange, mange, mange koselig omraader. Alt fraa Greenwich (vaar favoritt!), Chelsea (her vi bur, andre favoritt), Chinatown (3.plass), SoHo, NoHo, Central Park, Midtown Manhattan, Downtown Manhattan, 5th Avenue osv osv. Vi finne nye fantastiske omraade, gate, butikkar, kafear osv HEILE tida. Heilt grusomt aa tenke paa alt vi ikkje faar med oss paa disse dagane. Vi skal tilbake, thats for sure!! Helst flytte hit. Vi spekulera allereide paa kva vi kan jobbe med eller evt starte opp naar vi flyttar hit. Knegg. Lov aa droemme!!

Idag aat vi lunch paa Johns pizzeria i Greenwich (Bleecker Street 278).
Hostellet Hostellet Hostellet

Frukost
Den var anbefalt i reisehandboka vaar, so vi kan desverre ikkje skryte paa oss aa ha "oppdaga" den. Men den maa virkelig anbefalast. Eg er jo pizzafantast, og fy soeren. Terningkast 6!! NAM!!

Ja, nyttaarsafta! Kva skal vi seie om den?
1. Vi hadde IKKJE nok klede. Det var KALDT.
2. Vi gikk som en diger saudefolk mot der en skulle staa.
3. Vi stod og venta ei evighet (1t 45min)
4. Det var over paa 2 minutt

Men det var kult!! 10! 9!! 8!! 7!! 6!! 5!! 4!!! 3!!!! 2!!! 1!!!!! HAPPY NEW YEAR!!! Akkurat som paa TV! 😊
Og veldig kjekt for oss som aldri har vore andre plassar enn paa Eid og Navelsaker aa faa med seg noko saant. Knegg.

Shit. Tida gaar fort her. Eg maa nesten runde av. Faar ta meg bedre tid til meir innholdsrike og gramatisk korrekte innlegg naar vi kjeme til plassar med meir fornuftige internettprisar. Her i NY er ALT dyrt og vi svir av pengar som nokre idiotar. Saa det blir max sparing og strandliv naar vi kjem soerover.
Ikveld skal vi paa kino. Det var vi forresten ein annen kveld og. "Seven Pound" med Will Smith. Idag er det max jentefilm, "Marley and me" med Jennifer Aniston. Hehe.

Haapa dokke har det fint heime og at det ikkje er like kaldt som her. For her helde vi faktisk paa a miste oeyra! Vi storkosa oss!

Smask fraa Jorunn

Magnolia BakeryMagnolia Bakery
Magnolia Bakery

Fornoegd Jorunn fikk seg cupcake der jentene i Sex and the City vanka;)
ChinatownChinatown
Chinatown

Her aat vi lunch
Times SquareTimes Square
Times Square

Nyttaarsfeiring paa Times Square
WTCWTC
WTC

Her stod dei gamle WTC og her kjeme nye WTC .
Johns PizzeriaJohns Pizzeria
Johns Pizzeria

Jorunn nyte ein av dei beste pizzane noken sinne.

3-2-1-happy new year!
så koselig med ei oppdatering:):) høres ut som dokke har det tåpp! Oppdatering fra Lisbet: vært med jonny og sett film ikveld, også har eg og jonny gått tur med klara. så MASSE nytt skal dokke vete;) Kyss og klem!
2nd January 2009

GODT NYTTÅR FRÅ SELJE ROCK CITY!!
JA, godt nyttår folkens!! :) NY ser amaaaaazing ut! Det gjorde pizza og cupcake og...mmm! Ser ut som dåkke har opplevd masse spennande allerede, so kjekt! Riktig god tur vidare til Cancun, nyt dei herlige strendene og nydelig mat og cervezas! Eg følge ivrig med - over og ut! :) Klem frå Elli

Juhuu!!
Ja Elli, no gleda vi oss faktisk veldig til aa reise vidare. Kunne nok ha vore for alltid i New York, men ska jammen bli herlig med litt varme! Og cervezas! Kordan va New Years Eve i Selje Rock City daa? :D Lisbet: Guuuuud, kor spennande! Fortell meir om akkurat det med tur og film med Jonny. Hoeyres ut som 2009 blir et heilt nytt og spennande aar. ;) Va de naake meir kjekk festing i jula? Naake mannjebein? Love you, kisskiss!! Jorunn

Juhhuu!
Det e so godt å sjå dokke leve, sjå deg på msn og få mail. Herregud :) (stressa, engstelig og overhysterisk Christine speaking)... Ser ut som om dokke har de minst like kjekt som meg på Elvebøen!!! Kos og klem :)
3rd January 2009

Jau:)
Tok litt tid før eg skjønte alt på dinne bloggen ja!! Men no trur eg de sitte bra :) Eg skrei nok kommenaren min på feil plass,men du får nok lest den likevel :) va her den skulle vere nemmelig!! Igjen: eg e misunnelig!!!! God tur vidare! Og godt nyttår!!!
5th January 2009

Hutre, hutre
-men det gjeld kanskje ikkje dåkke for tida?? Her var det iallefall -14 grader når eg kjørte til jobb. Jula er offisielt over og gutta syns det var knallhardt å stå opp. Martin måtte felle nokre tårer over kor trøtt han var. I kveld somna dei på få minutt, so eg satsar på vi er i rute att snart. Elles er alt vel. Klem!!
5th January 2009

Takk for det Maren!! All grunn til misunnelse also ;) Hehe! Du maa ikkje bekymre deg so faelt Christine. Eg har det varmt og godt! Men eg atteleta no litt paa deg so maa fryse og paa jobb og alt de der daa. Jada!! :-X Sonja: Kan tenke meg det var etpar troette gutar ette jula ja. Det er vel hardt aa begynne baade paa skule, jobb og bhg ette saant slaraffenliv. -14?! Gosh. Her svetta vi. No e klokka 17.30 og bikinien e fortsatt ikkje tatt av. Hels alle gutane dine og magen. Smask!

Tot: 0.105s; Tpl: 0.011s; cc: 16; qc: 53; dbt: 0.0561s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb