Pakkeliste og anna dilldall


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Western Norway
December 28th 2008
Published: December 28th 2008
Edit Blog Post

KaosKaosKaos

Kaotiske tilstandar under pakkeprossesen. Men det er meir system enn det ser ut til altså!

Heihei!!

😊

Då er vi snart på reisefot. Om 2 timar går bussen vår frå Nordfjordeid til Gardermoen og om 19 timar lettar flyet. Fyyy søren kor fort tida har gått! Reisefeberen er tilstades og vi stressar kvarandre opp. Hehe! Neida, det går så fint atte. Men skal bli godt å endelig sitte på bussen og vite at vi er på veg.
Har egentlig berre tenkt å skrive et heilt kort innlegg med pakkeliste og kva vi har brukt pengar på før turen, for dei som er interesserte i det.


Pakkeliste



Pass
Billettar
Visakort (2 stk + mastercard)
Bilsertifikat
Dykkesertifikat
Reiseforsikringsbevis
Valuta som vi har liggande frå tidlegare
Liten sekk (til buss, fly, små turar)

Fleecejakke
Ullundertøy
Hanskar + panneband
Joggesko
Sandalar
Bukse (2 lange + 3 korte)
Shorts (2)
Skjørt
Bikini (2)
Undertøy
Sokkar
Genser (1 hettejakke + 2 tynne, enkle)
T-skjorter / toppar (mange singlettar ++)

Kortstokk
Reisegeni
Lonely Planet x 2
New York- guide
Dagbok + penn osv
Nål + tråd
Fotoapparat + ladar + kabel + to ekstra minnebrikke
Mobil + ladar
iPod + dockinggreie + ladar
Lakenpose
Teppe
Handkle (1 stort + 1 lite)


Litt mindre kaosLitt mindre kaosLitt mindre kaos

FULL kontroll!!






















Kodekort/ kortlesar til nettbank
Nokre pocketbøker
To pensumbøker

Idoform, imodium, eurax, p-pille, ibux, allergimedisin.
Toalettsaker

Tja... Det er det eg har med, trur eg. Har sikkert med enda meir, som eg har gløymt å skrive og. Sekken begynner i alle fall å bli full. 😉



Så har eg skrive ned litt av det vi har brukt pengar på før turen. Eg har delt på to der vi har betalt ilag, sånn at alt-i-alt gjeld dette for ein person:

Flybillettar: 10 750 kr + 1500kr + 2000 kr
Visum + 2 dagar hotell Cuba: 950 kr
Tre legetimar: 390 kr
Vaksiner: 193 kr + 224 kr + 224 kr + ei eg ikkje huskar kva kostar.
Malariatablettar: ?
Ymse apotekting: 400kr
Lonely Planet-bøker 600kr (2 stk)
Buss til Gardermoen: 500 kr

Vart litt rotete, men... Huskar ikkje kva vi betalte for malariatablettane, men lar det stå ope i tillfelle kvitteringa plutselig dukkar opp. Yes yes, håpar det kan vere til hjelp for andre reiselystne i alle fall!

Mailadressene til meg og Arild er som følger:
jnavelsaker@hotmail.com
arildgoggen@hotmail.com

Når dokke skriv kommentarar i reisebloggen (noko eg håpar dokke har planar om å gjere!!), så trykk på "add public comment" og skriv. Vi må godkjenne kommentaren før den viser seg under reisebrevet. Så ikkje få panikk fordi dokke ikkje finn den igjen! 😉

Ellers håpar eg alle har hatt ei god jul og at dokke får et kjempeflott nyttår!! Vi skal sende nokre tankar heimover mens vi står og kyssar på Times Square på nyttårsafta. Knegg knegg. 😊




Advertisement



29th December 2008

Hoihooooi!!
Dokke e altso d so heldige!!! Dokke må kose dokke glugg i hjel... nåke ej tru dokke ikkje kjem t å ha problem me å jer! ;)
29th December 2008

Sinclairs kro
Va d kjekt på Kvam? New York var vel en skuffelse i forhold...
31st December 2008

Jauda!!!
Ska love deg Heidi, at vi klare aa kose oss! De skal ikkje du atelete paa ;) Kristine; Sinclair va heilt fantastisk. Vi va heldigvis tidlig ute, so vi fikk heile 10 minutt ekstra der. Komplett lykke. Eg vurderte serioest aa berre legge meg inn der i 4,5 mnd istaden.
1st January 2009

Godt nyttår!!
Håpar de er vel framme i New York og at de har hatt en fin nyttårskveld. Vi har vore på Ekeberg og sett fyrverkeri, muligens et hakk tammare enn å telle ned på Times Square, men fint likevel:-) Klemmar frå Sonja og co, kl 01:14, 1.jaunar 2009.
1st January 2009

Godt nyttår! Ønsker dokke ein riktig god tur.
1st January 2009

juhuuu:)
der fikk vi det til:) godt nytt år!! stoooor klem. pst: eg fikk nyttårskysset med klara i år eg, heldige meg;)
1st January 2009

Hingst
E Arild 21? Du har no virkelig funne deg en unghingst;) Godt nyttår til dokke begge:) Håpe dokke får en fantastisk tur:) PS: Godt å sjå på lista di at du har huska p-pillane;) Vi kan ikkje ha nåke av at heimkomstfesten e avlyst fordi Jorunn har bolle i ovnen;)
1st January 2009

Hehe!!!
Aajada, unghingst it is! Men han blir 22 aar mens vi er paa tur, so eg maa snart skifte han ut med ei ferskare vare tenke eg ;) Lisbet og Haldis: Flinke som fikk det til! Godt nyttaar til dokke begge. Og til kysseKlara! :-X Sonja: Tja, kan hende eg heller skulle vore paa Ekeberg! Jaffal viss en slapp a fryse av seg fingrane og taerne der ;) No skal eg skrive vaart foerste reisebrev fraa turen. Stay tuuuuned folkens!
3rd January 2009

Halloen!!
Må berre seie de!!! Eg e misunnelig!!! Kjekt dokke har de da!! Artig å lese å sjå bilder!! Skal bli spennande å følle bloggen dokkas vidare!! Klem!

Tot: 0.139s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 55; dbt: 0.0529s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb