Memories.


Advertisement
United States' flag
North America » United States » New York » New York » Manhattan
September 11th 2007
Published: September 11th 2007
Edit Blog Post

9/119/119/11

Reflection of the towers behind Ground Zero
No, pa sem spet v Apple store. Zunaj lije kot iz skafa, vsake toliko casa zagrmi in se zabliska, tako da vreme nam danes ni prevec naklonjeno. No ja, po drugi stran pa kar precej ojaca zalno vzdusje v mestu. O tem kasneje.
Vceraj sva sla torej v UN in prav za prav kar malo zaspala na klopci pred parkom (ki je bil bogsigavedi zakaj) zaprt. Sva bila pac zmatrana.
Zvecer sva se odpravila v eno home stzle south kitchen restavracijo nedalec od hostla. T.i. soul food, ki kraljuje v Hralemu, je bilo treba pac preizkusiti. "To je najboljsa ameriska hrana ever sploh," so se T ze cedile sline, in ce to rece nek Kalifornijec, ki je (zame) najboljso kuhinjo na svet (mexican&asian), potem ze bo nekaj na tem. Sla sva torej tja in se najedla za 3 dni naprej. Vzela sva platter of 3 side dishes, ki so bile collard greens (damnit, nimam pojma, kako se tej zelenjavi rece po slovensko, ampak bila je bozanska!!!), mac&cheese (not the Kraft dinner type) in blackeyed pea s(no, they didnt sing), on pa se posebej meat loaf, ki se je kar topilaaaaa v ustih, in zraven kot side dishes pomfri in spinaco. Za
9/119/119/11

Underneath Ground Zero, the station remains busy and the passers-by develop curiostiy
popizdit!!! Potem sva sla se malo naokoli do restavracije, ki je imela glavno vlogo v nanizanki Seinfeld, tako da sem jo pac morala pofotkati. Vecer se je zakljucil kar kmalu.
Zjutraj sva se dogovorila, da je najbolje, da greva vsak po svoje. Jaz sem hotela predvsem videti memorial day ceremonies, on pa sicer tudi, ampak pred tem je moral nadaljevati s svojim delom za solo. Torej sva sla skupaj do W 4th, potem pa jaz se do Canal street. Sla sem peske do WTC oz. ground zero in zabila tam kaksni dve uri. Stvar je ... kar nekako mucna. Sploh zato, ker smo tam bili pred 9 leti. Sedaj pa tam zeva gromozanska kotanja. Zapletla sem se v pogovor z enimi modeli, ki so paradirali naokoli z Investigate 9/11 majicami, opazovala, kako turisti slikajo vse mogoce (tudi jaz, tudi jaz, jebiga) in nasplosno soaking in the atmosphere. Imena umrlih so zaceli brati 8.43. Ko sem prisla tja skoraj dve uri kasneje, so jih se vedno brali.
Sla sem tudi do Battery parka, kot vceraj, in si ogledala neko fotografsko razstavo z motivi 9/11 po sestih letih. Potem pa na metro do 59th&5ave, in ko sem hotela iz postaje, je zunaj
9/119/119/11

Building the future?
lilo kot pri norcih. Resda je nekaj skropilo ze celo dopoldne, enkrat bolj, drugic manj, ampak sedaj je dobesedno padalo v ogromnih pljuskih. Ups. Jebiga. Potem sem se le opogumila in nekako stekla do bliznje Applove trgovine. In sem spet tu na zastonj internetu izza hudega Mac Pro racunalnika s 30 incnim Cinema HD Displayom. 😊 Not too shabby. (NB: ideja za darilo, ko dobim svoje stanovanje)
In potem? V hostu se dobiva popoldne, proti veceru, potem pa greva na drink s Katjo. Jutri naj bi nehalo dezevati, tako da pride KONCNO na vrsto Central park.
Later skater!


Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement

9/119/11
9/11

"9/11 was an inside job!"
9/119/11
9/11

Homeland security squad
SingalongSingalong
Singalong

Happy hour in the sub
Contradictory in termsContradictory in terms
Contradictory in terms

Army recruitment center at Times Square + protesters against the war = an interesting combo


11th September 2007

pazi na linijo:) ameriĀška hrana je pregovorno fejst kalori na ali ne?? caw caw
12th September 2007

no worries :)
haha, no worries dude, usa is organic produce haven!!!!!! :) znorela bom, tok je dobr za jest vse, ah oh ahhh

Tot: 0.439s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 83; dbt: 0.1872s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb