Op weg naar huis


Advertisement
United States' flag
North America » United States » New York » New York » Manhattan
September 22nd 2004
Published: September 22nd 2004
Edit Blog Post

Albert EinsteinAlbert EinsteinAlbert Einstein

Ik en Albert in Washington
Ja, dat lezen jullie goed. Vrijdag ga ik alweer naar huis en zaterdagochtend kom ik op Schiphol aan. Zodra ik thuis ben zal ik wel een wat uitgebreider verslag typen, dus ik hou het nou ff kort.
Ben na Washington dus naar Philadelphia gegaan, waar ik 4 nachten gebleven ben. Daarna ben ik via New York naar Boston gerezen. Daar was ik al eerder geweest, maar dat was maar n paar uur. Nu ben ik er een paar dagen gebleven en heb ik wat meer kunnen zien. Daarna ben ik weer terug naar New York gegaan, waar ik nu nog een paar dagen aan het rondhangen ben.
Nou ik zie of hoor jullie wel weer als ik thuis ben
groeten
Gertjan


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement

BostonBoston
Boston

een mooi uitzicht vanaf het Bunker Hill monument op Boston
VrijheidsbeeldVrijheidsbeeld
Vrijheidsbeeld

En hier sta ik op de foto met een leuke dame


Tot: 0.063s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 48; dbt: 0.035s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb