230-259

Published: May 5th 2012

I Hong Kong var det endelig tid for litt luksus. VI håpet å leie en stor leilighet midt i smørøyet (sammen med Tonny), men den glapp foran øynene våre, så det ble to deilig store hotellrom. Første kvelden brukte vi selvsagt til å finne første mulige matbutikk og gikk fullstendig bananas. SÅ deilig å endelig se igjen "internasjonale" varer. Etterhvert skjønte vi at vi var i en særs ek... Read Full Entry

Photos are below

Rasteplass mellom Vegas og WilliamsRasteplass mellom Vegas og Williams
Rasteplass mellom Vegas og Williams

ca 35 min øst for Hoover Dam.
Kaibab nasjonalpark.Kaibab nasjonalpark.
Kaibab nasjonalpark.

Strekker seg fra Williams og helt opp til Grand Canyon (50 miles north)
Inngangen til Grand Canyon.Inngangen til Grand Canyon.
Inngangen til Grand Canyon.

Ikke helt hva vi forventet. Her er det McD, hoteller, bensinstasjoner etc - men ingen Starbuck. Typisk.

Tot: 0.079s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 40; dbt: 0.0486s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb