Weekenden

North America » United States » Michigan » Muskegon
July 3rd 2010
Published: July 8th 2010

Lørdag
Lørdag blev den store shopping dag. Jan ville gerne se fodbold om formiddagen, så Bettina tog afsted med Amber til The Lakes Mall, hvor hun brugte mange penge, eller rettere ikke så mange penge, når vi tager i betragtning hvor meget hun fik for pengene. Alexander fik 3 sæt shorts/t-shirt og nogle ekstra t-shirts. Emmeline fik t-shirts, 2 par shorts, en kjole og mor fik en kjole, to par bukser og en bluse … alt sammen for $130! Amber skulle lige et smut til et bridalshower, så jeg fortsatte shopping turen alene i Old Navy hvor alle t-shirts kostede $5, så både mor og unger fik et par t-shirts mere og ungerne fik også et sæt nattøj hver. I selve Mall’et skulle Bettina male en flise til Peg, så resten af tiden gik med det indtil, vi skulle være tilbage hos Amber.

Kl. 14:30 var vi tilbage for at hente børnene der skulle med mor med ud for at se ToyStory 3 - stor succes på trods af at den var på engelsk. De var som tryllebundet under hele filmen.

Efter filmen hentede Amber og far os, og vi kørte ud til Dave og Peg for at spise. Hundene slappede mere af og vi hyggede over en god middag. Efter middagen, gik vi ned ved vandet for at se solnedgangen og for at tage billeder … se bare dem alle sammen her.

Søndag
Så blev det 4. Juli. Dagen i sig selv var sådan set meget rolig, vi legede med vand i haven, med bolde, med sæbebobler og ventede på at gæsterne skulle komme.

Ved 18 tiden kom Ambers forældre, Ambers mormor, Ambers bror Rob og hans kone Roxanne og Marty og Vicky. Vi fik grillet og spist - der var virkelig meget mad og vi fik overhovedet ikke spist nok. Det var også en fødselsdags fest for Sandy, så der var både kage og is ... kl. 20:30 kunne ungerne ikke mere og resten af familien gik ned på hjørnet for at se fyrværkeri mens mor og far blev hjemme med børnene.

Tot: 0.183s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.1253s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb