Mandag

North America » United States » Michigan » Muskegon
July 5th 2010
Published: July 8th 2010

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Alexander muntrer Emmeline op 9 secs
Mandag var pakke og vaske dag. Vi fik pakket det meste og manglede kun det våde vasketøj og det vi skulle bruge om aftenen og næste morgen.

Men det blev også lige tid til lidt mere shopping - vi havde hjemmefra aftalt at vi ville købe en GPS til USA og Canada, de koster $10 om dagen at leje og de koster $100 op opefter at købe, så afsted til Mall’et igen for at købe den. Vi gik derefter i Ambers egen version af helvede: Chucky Cheese. Et eldorado for børn i alle aldre - der køber man mønter til at bruge i deres forskellige spilmaskiner, nogen af dem giver point og pointene kan man bruge til at købe legetøj for. Ungerne morede sig gevaldigt, men mor og far løb i hælene for at hjælpe. Amber sad og passede på taskerne.

Derefter var det tid til at køre til Grand Rapids for at hente bilen. Jeg opdager i bilen at GPS’en ikke har kort over Canada, hvilket der ellers stod på skiltet. SUK! Efter vi har hentet bilen, ville Amber gerne i CostCo - den amerikanske version af Metro og der fandt vi en anden GPS til næsten samme pris som havde Canada på. Den anden blev afleveret i Sears igen - heldigvis uden nogen problemer.

Til middag havde vi bedt Amber om at vælge et sted som hun gerne ville hen og så ville vi betale for middagen. Hun valgte Handsome Henrys - som er en hyggelig bar/restaurant hvor ungerne endnu en gang fik pizza. De voksne valgte pasta.

Tot: 0.086s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.053s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb