Sidste dag i Mccall


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Idaho » McCall
July 10th 2016
Published: July 10th 2016
Edit Blog Post

Oppe på toppenOppe på toppenOppe på toppen

Andrew, Michael og Anne holder pause på toppen
I dag har Anne og jeg været ude og køre på mountainbike, sammen med Andrew, Michael og John. Det var nogle super gode spor og et kæmpe område at køre i, med en fantastisk natur som ikke lige kan findes mage til i Danmark. Det ligger ca. 3 mil fra vores hytte, men selvfølgelig skal man have en pickup til at køre det frem og tilbage i, så vi fyldte det hele bag i Johns pickup og kørte derud. De cykler vi havde lejet var ikke noget særligt og jeg savnede hurtigt min egen MTB men sådan er det sikkert når man skal prøve at leje cykel fremmede stæder.

Da vi kom hjem tog jeg videre og Anne tog en lur, jeg tog med resten af gruppen op til nogle varme kilder hvor man kan bade. Det var meget underholdende, Mads nød det mens Ida blev hurtigt færdig med sin badning, vandet var ikke lige til hendes temperement. Byen med det meget tyskklingende navn Burgfdorf var mere eller mindre en ghosttown og havde fået status som historisk sted allerede i 1890'erne.

Da vi kom hjem havde Alli og Michael med lidt hjælp fra Anne lave ribs efter alle kunstens
Stop undervejsStop undervejsStop undervejs

Opstilling for fotografen på vej ned af et spor
regler, nu har jeg prøvet at smage Michaels ribs før, så jeg vidste det det var godt. Så nu her jeg igen spist lidt for meget, det er godt at jeg får bevæget mig så meget, så skaderne kan begrænses lidt.



Lige nu er der party på teressen for de unge, da det er den sidste dag vi er her. I morgen er det tilbage til Boise og mere stabil internet forbindelse.


Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement

Anne holder balancenAnne holder balancen
Anne holder balancen

Anne styrer igennem nogle klippestykker
Mange pauserMange pauser
Mange pauser

De fik holdt mange pauser
Varmtvands bassinVarmtvands bassin
Varmtvands bassin

Det store bassin hvor vandet var 100 F varmt
Lidt af BurgdorfLidt af Burgdorf
Lidt af Burgdorf

Lidt af Burgdorf
John og GraceJohn og Grace
John og Grace

John og Grace sidder inde i de vame bassiner
Ida venterIda venter
Ida venter

Ida venter på de andre bliver færdig med at bade.


Tot: 0.177s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 63; dbt: 0.0719s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb