Idaho


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Idaho » Idaho Falls
April 9th 2006
Published: April 9th 2006
Edit Blog Post

Etter mye om og men (am, pm, whatever...) traff jeg og Ante hverandre i San Fransisco, og hadde en finfin dag med kjoering rundt omkring, og over the Golden Gate og mot Sacramento... og naa er vi i idaho!! HOWDY DO!!!
Magga har oedelagt datan sin, men men ellers er alt smashing!
sjekk ut bildene,
LATER GUYS!!!!


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement

Flowers in your hairFlowers in your hair
Flowers in your hair

endelig er i i san f!!
Lake TahoeLake Tahoe
Lake Tahoe

Magga paa toppen av en sten
Cowboy babyCowboy baby
Cowboy baby

Horebackriding, jiihaa!!


10th April 2006

Så gøy!
Å både se og høre fra dere. Jeg skal liksom være ganske god på internett, menmå si at jeg er litt i tvil om denne blogg-meldinga vil vises. Time vill shov, som dere amerika-chiks, sier ;) Er litt dårlig oppdatert, men er det slik at dere sveiper innom fedrelandet, og Dæl'n?? Det er lov å håpe! Sjøl blir det jobbings frem til onsdag, og etter det går det i øl og sol og øl og litt mer øl er planene! SCNAKS!!
10th April 2006

yihaaa...
hei jenter... så dere er i utlandet dere da? ser særs bra ut! ha en fortsatt fortryllende tur... savner deg Hildemor (beklager at jeg ikke skriver at jeg savner dere begge, men det kommer jo av den enkle grunn at jeg ikke kjenner Magga så godt da...men kan godt si at jeg savner deg også, selv om du antagelig ikke husker hvem jeg...)
10th April 2006

Misunnelig sa du?
Så hærrlig det ser ut! Kos dåkk MASSE, ta en hel bråta med bilda så vi andre, som itj e så heldig å e på tur,kan få kos oss "sammen med dåkk". Kjæmpekos fra Jarstein

Tot: 0.06s; Tpl: 0.014s; cc: 11; qc: 30; dbt: 0.0286s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb