Forflyttninger: Invermere til Vancouver


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » British Columbia » Vancouver
March 16th 2006
Published: March 16th 2006
Edit Blog Post

Vancouver på en gråværsdagVancouver på en gråværsdagVancouver på en gråværsdag

Dette bildet ble tatt etter en lang gåtur, etterfulgt av en end lenger gåtur....men vel verdt det
Hei, hei hallå!

Kom på at vi hadde en liten blogg å opprettholde….Så her kommer noen oppdateringer, mest i form av bilder for dere vet et bilde sier mer enn tusen ord…..også er je litt lat…
Er nå halvveis på min lille tur, noe som var en litt trist erkjennelse, siden jeg stortrives i dette landet, både i form av omgivelser og mennesker. Har nå forflyttet meg vestover til Vancouver, hvor jeg har prøvd å få gjort litt skolearbeid…. Forflyttelsen vestover foregikk med ”gerald”, en van som hadde litt problemer med ulike vær-forhold, slik som snø, og han var heller ikke så glad i oppoverbakker, men det skal sies at han har sjel… Vi stoppet på tre steder og kjørte brett, henholdsvis Whitewater, Red og Big White, alle tre mottok oss med lavende snø.
I dag har jeg brukt tiden på å utforske vancouver og det er en vakker by, men værfohold som kan minne om vår kjære Trondheim. Det er også en by som sliter med mye uteliggere fordi de har et mildt klima.
Hadde en tur ut på livet i går og fant ei fin dør….

Ha det godt alle sammen, håper du er fornøyd med bildene
Vancouver på en gråværsdag IIVancouver på en gråværsdag IIVancouver på en gråværsdag II

Dette bildet ble tatt på samme tur
lillebror for det tok litt tid.

NB. Jeg og Hilde, "datafantastene" har et ønske om at dere alle går inn på www.skype.com, laster ned "skype", dette tar dere max to minutter, deretter ser dere om dere trenger et headsett, eller om pc'en/macen deres allerede har en mikrofon. Så får dere bare sette i gang å prate....


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement

KlatringKlatring
Klatring

Prøvde meg på klatring i invermere, og nådde toppen på den enkle veggen, veldig artig.
Red Mountain. SNØRed Mountain. SNØ
Red Mountain. SNØ

Dette bildet ble tatt i Red Mountain, et av stedene vi stoppet og kjørte brett i på turen fra invermere.
Big White. SNØ IIBig White. SNØ II
Big White. SNØ II

Nok en bra dag på brett. Trærne her var utrolig artige, kunne ikke se kvister på mange av de
Meg og GerryMeg og Gerry
Meg og Gerry

Dette bildet er av meg og vår kjære maskot Gerry, han fulgte oss billedlig på vår tur..
Gerald og turkammerateneGerald og turkammeratene
Gerald og turkammeratene

Dette bildet ble tatt mens vi ventet på fergen over til Nelson. Vår kjære gerald er den bakerste vanen, og det er tydelig at denne mannen har sjel. De jeg reiser med er fra venstre Gabrielle, Vincent og Guillaume, alle fra Quebeck


Tot: 0.11s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 46; dbt: 0.0755s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb