Hawaii og LA..

North America » United States » Hawaii » Oahu » Waikiki
May 9th 2008
Published: May 19th 2008

Med litt soergmodig hjerte satte vi oss paa flyet i Guatemala city 1.mai. Dette betydde slutten paa mellom-amerika, og nok en "epoke" av turen vaar var over. Vi landa i LA litt over midnatt og hadde en soevloes flyplassnatt foer vi satt oss paa flyet til Hawaii litt over 9 paa morgenen den 2.mai.. 5 timer senere var vi paa plass, fikk booket oss inn paa Seaside hostel, og begynte utforskningen. Ga... Read Full Entry

Photos are below

19th May 2008

Misunnelig
på dykk!! Men godt å varme seg på bileta her etter den kaldaste 17.mai på 50 år! Begynner å kjenne litt på vemodet de må føle, turen nærmar seg slutten. For nokre opplevingar og minner de sit igjen med og sikkert ein lengsel etter å oppleve endå meir. Kos dykk fortsatt og god reise vidare til NZ. Gode klemmar frå mamma Unni og Bjørnulf:-)
19th May 2008

Mamma og Bjoernulf!
Ja, naa skal vi bare nyte de siste faa dagene her paa Cook Island foer vi drar videre. Vi krysser virkelig fingrene for sol naa, har vaert nok regn naa synes vi. :) Hilse alle kjente. Veldig glad i dere! Stor kos fra Vilde!
20th May 2008

Hawaii-jenter
For noen hærlige bilder fra Hawaii. Skjønner godt at det var litt vemodig å reise derfra. Uansett hvor dere kommer ser det ut til at dere tilpasser dere og har det bra. Det er en fin egenskap, og noe som sikkert behøves for å gjennomføre en slik reise. Stå på videre og kos dere masse. Vi gleder oss til å se bilder og beskrivelser fra Raratonga. Her er det surt og kaldt fortsatt, men snøen er nesten borte nå da. Mange varme klemmer fra mamma og pappa.

Tot: 0.16s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 52; dbt: 0.1325s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb