Hawaii day 13

North America » United States » Hawaii » Maui » Lahaina
February 13th 2013
Published: February 19th 2013

Så kom vi til Maui og min dejlige kæreste kom herned til mig, jeg havde savnede hende enormt meget, så det var en gave i sig selv 😊 hun havde været på en lille sviptur på små 30timer grundet en forsinkelse.. men hun var frisk da hun kom og gensynsglæden var stor 😊 vores hotel lå i et område som hender kaanapali, som er et pænt turistet område, men det er flot om hotellet vi boede på var pænt og der var god service. vi havde et værelse med havudsigt.efter vi var tjekket ind gik vi en tur til et område som hedder "whalers village" dette er indkøbs område i still med den dyrer ende af strøget, men flot.Vi slå os ned på en resturent med live musik og udsigt over havet, samt en meget frisk tjener og da klokken nu var over 12.00 virkede en pina colada som det naturlige valg.om aften gik vi en tur på stranden og tog nogle billeder af solnedgangen som var helt fantastisk inden vi vendte snuden mod hotellet . en lidt stille og rolig dag, Men rart at se kæreste og nyde hendes selskab igen.

Tot: 0.075s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0429s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb