Hawaii day 8

North America » United States » Hawaii » Big Island » Kailua-Kona
February 8th 2013
Published: February 8th 2013

Big Island.

Dette her er noget helt andet end waikiki. I lufthavnen var der et band med hula dansere, selve lufthavnen var meget chill, et baggage bånd og ikke særligt mange mennesker, vi troede at, tempoet på waikiki var stille og roligt, men de var på speed derover i forhold til her.

efter vi havde hentet vores baggage, tog vi en shuttle bus hen til bil udlejningen og efter et kort møde med den flinke mand havde vi vores bil. Annett fandt ud, at bremserne virkede og at hun var vild med automat gear. så glad, at hun næsten heller ville køre end at gå, da vi ville ud og opleve kailua-kona.

Kailua-kona er så afslappet og en helt fantastisk lille havne by, en kende turistet, men det er at forvente, men flot og charmerende er den. hvis man vil ned i gear og har kørerkort, er denne ø fantastisk.

Vi fandt en hyggelig resturant lige ved siden af hotellet, hvor der var live musik og god stemning.

Tot: 0.077s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.044s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb