ReissuVihko

Published: May 12th 2012

On the road again Perjantai kello 17.00 – lauantai kello 12.00 matkustettiin New yorkista Atlantan lentokentälle vuokraan autoo. Bussimatkan välipysähdykset oli Washingtonissa, Charlotessa ja Atlantan keskustassa, josta otettiin metro lentoasemalle. Pisin matka Washingtonista Charlotteen tehtiin yöllä ja saatiin kohtuulliset unet seittemän tunnin bussimatkan aikana. Koettiin olevamme auto... Read Full Entry

Photos are below

14th May 2012
rocky horror picture show

Kaunis kiitos Äitienpäivätervehdyksestä!!! Ihana nähdä Savannahia tuli niin Tuulen Viemä mieleen. Onhan siellä Amerikassa suuria mustikoita, niitä olisi mukava poimia. Kori täyttyisi hetkessä. Hyvää vointia ja iloista mieltä toivotetaan Teille Karkonkujalta. Olette kyllä niin hyvinvoivan ja onnellisen näköisiä.
17th May 2012

Minullakin oli tässä hyvää aikaa hypätä hetkesi teidän Dodgen kyytiin täältä Suuresta salista,kun sain ajettua Hellun tuonne Milleriin shoppailemaan. Hienoja kuvia ja kokemuksia on taas reppuunne tarttunut,tuo koulu kuvakin toi omat kansakoulu muistot selkäpiitä karmivasti mieleen. Me täällä nyt valmistaudumme löylyttämään Jenkkejä,puolivälierissä ja sen jälkeen jälkilöylyihin. Voikaahan mukavasti ja ajelkaa varovasti! T:jaska+hellu

Tot: 0.071s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 25; dbt: 0.0418s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb