Universal Studio's

North America » United States » Florida » Orlando
June 25th 2004
Published: June 25th 2004

Hallo allemaal,
Net terug van Universal Studio's. Een heel gaaf pretpark gebaseerd op allerlei bekende films. Het was echt weer heel tof. Back to the future, Terminator 3d, Jaws, noem het maar op!!! Alleen het gegil van Ludmilla toen we door de haai werden aangevallen was al de moeite waard :-) Ze had ook 'geluk' aan de rand van de boot te zitten het dichtst bij het water.
Het weer was perfect, en het park niet eens zo heel druk. Maximaal 15 minuten wachten per attractie.
Eigenlijk heeft het geen zin er meer over te schrijven want de foto's zeggen meer dan genoeg denk ik. Helaas mag je niet fotograferen bij de spectaculairste attracties dus daar moet je maar zelf een beeld van vormen.
Vanacht is alweer de laatste overnachting hier in Orlando. Even goed bedenken wat we morgen gaan doen want opzich is het weer een lange rit natuurlijk.
Lud is blij weer terug naar Miami te gaan (zonne uren! :-) ), wat mij betreft hadden we wel een paar dagen langer hier kunnen blijven. Een nadeel sowieso is dat we geen internet op de kamer hebben!!! 😊
We spreken elkaar snel weer!!! :-)

Groetjes,

Ramon en Ludmilla

MMmmm, M&M'sMMmmm, M&M's
MMmmm, M&M's

Wat een gek wijf zeg!!! :)
Bye bye UniversalBye bye Universal
Bye bye Universal

Wie gaat er mee volgend jaar????????

25th June 2004

wauw tof zeg
het ziet er echt heel erg tof uit zeg en ramon........ je haalde de woorden uit me mond hahahahahahahaha grtjs Cor

Tot: 0.375s; Tpl: 0.014s; cc: 14; qc: 69; dbt: 0.0825s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb