No more tanning


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Florida » Orlando
November 3rd 2008
Published: November 3rd 2008
Edit Blog Post

Skygger i sandenSkygger i sandenSkygger i sanden

eller Linn og Carro på Cocoa Beach
For noen dager siden var det leaving-party for Morten og Kim, to av gutta på Patterson, som ikke er av de mange som har fått sparken, men som faktisk har valgt å dra herfra før programmets slutt. Varme ord om gutta ble fortalt, tårer falt og alkohol ble drukket = "leaving-party". Nå begynner det å bli alt for tynt i rekkene av internasjonale representanter på Patterson.. men vi har overlevd så mangt til nå, så bør vel komme oss igjennom dette og😊 Selv har jeg også bestemt meg for å si opp noe før tiden. De fleste vet det kanskje allerede, men for dere som ikke vet det så takker jeg for meg i mars en gang. Men så kommer jeg ikke hjem med en gang da, skal reise litt først😊 Planen er å møte Monica, som er på "Jorda-rundt-reise" i Costa Rica, dra til Guatemala i 2-3 uker, og forhåpentligvis en mini-roadtrip i California med Caroline Tryti. Så med så mye å se fram til gjør det faktisk så jeg koser meg mer her og nå - altså er humøret på topp og alt er fantastisk:D

.. jaja, nå er vi ikke helt i ekstase da. Men det jeg
Min! Min!Min! Min!Min! Min!

De var overalt! Og tok vi fram mat kom de nærmere og ble flere.. småredd for at de kom til å angripe, noe de heldigvis ikke gjorde:)
prøver å si er at jeg har det bra😊 Kulda har kommet til Florida. Fuktigheten har forsvunnet fra lufta, noe som egentlig bare er deilig, men finnes ikke lenger basseng-timer for det sier temperaturen nei til. Heldigvis rakk Linn og jeg to-tre strandturer før "vinteren" kom og sløvet i solen to lange dager uten avbrytelser😊 Dro først til Cocoa Beach, ca en times tid unna Orlando. Ligger ut mot Atlantern og har både haier og kraftige surfebølger. Bølgene liker også å skylde oppover stranda etterhvert som høyvannet kommer, og da Linn og jeg kom opp fra et forfriskende bad og ante fred og ingen fare kom en bølge skyllende raskere enn vi fikk flyttet tingene våre og skyldte over alt vi eide.. Blader, bøker, klær og håndkler - alt ble gjennomvått. I tillegg fikk mobilen til Linn kraftig gjennomgå og duger ikke lenger til annet enn å vibrere, og Ipoden min fikk smaken av saltvann og sand og nekter nå å spille en eneste tone.. Så da bølge nr 2 kom oppover å prøvde seg på det samme, takket vi for oss og kjørte hjem i det eneste tørre vi hadde på oss, nemlig bikini.

Andre strandturen gikk til
LoveLoveLove

L is for the way you look at me, O is for the only one I se, V is very, very extraordinary, E was made for me and you! :)
Clearwater Beach; en nydelig strand med timeglassand ca 2 timer unna. Var masse måker der som flokket seg rundt oss så fort vi puttet mat i munnen, men bølgene var ikke like hissige og derfor bedre for en som meg som bare liker å plaske litt i vannet uten å bli dratt flere kilometer bortover. Vi var der helt til solen gikk ned, koblet rett og slett helt ut. Men i løpet av dagen fikk vi også en noe ubehagelig opplevelse. Soler oss, leser og nyter livet. Så ser jeg plutselig opp og rett nedenfor oss ligger det en mann på magen på sitt eget lille håndkle, og uten sjenanse stirrer han på oss over solbrillene mens han sipper til ølen sin. Og var heller ikke til å ta feil av at det var oss han stirret på for rundt oss var det bare sand, og de nærmeste menneskene lå 5-6 meter unna. ÆSJ!! Det var utrolig ekkelt, og ganske raskt pakket vi sammen sakene våre og la oss lenger bort, midt i mellom alle småbarnsfamiliene. Og da vi hadde reist oss og gått litt, så jeg meg tilbake.. tror du ikke den ekle mannen hadde reist seg selv og
SolnedgangSolnedgangSolnedgang

Photosession i solnedgangen;)
gått i motsatt retning.. æsj, æsj, æsj!!


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement

RønneRønne
Rønne

Kjørte litt rundt i Clearwater-området og fant denne villaen her. Og den var bare en av MANGE..


19th November 2008

jeg vil også være der
he he carro jeg sitter med et stort glis om munnen etter å ha lest om den ekle mannen på stranda;) he he:) stakkars dere, men jeg misunner dere alt annet, stranda, solnedgang, å nå er du søren meg i new york, fyyy!!! savner deg her i Norge, blir kjempe rart med jula uten deg! skal ta frem julesokken du har lagd til meg( da tenker jeg vaffal på deg) goklem til deg

Tot: 0.165s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 51; dbt: 0.0724s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb