Las Vegas, LA, Miami

North America » United States » Florida » Miami
July 16th 2008
Published: July 16th 2008

Hallo allemaal!!!

Eindelijk weer eens een teken van leven!!! Ik ga mij maar even beperken tot de laatste dagen aan de westkust. De binnenlandse vlucht naar Florida gisteren en de eerste dag vandaag in Miami volgen dan morgen ofzo, anders krijg ik dit nooit af! Jullie moeten dus nog even wachten hoe ons vliegtuig KAPOT was en dus voor mijn ogen buiten gerepareerd moest worden.... Hoe we onze aansluiting naar Miami hierdoor gingen missen in Washington, hoe we omgeboekt werden, en hoe ze besloten het kapotte vliegtuig toevallig OM TE RUILEN met de vlucht waarop we ZOJUIST OMGEBOEKT waren!!!

We zaten dus opnieuw met een vertraging!!!

Verder hoe ik een oorontsteking opliep (ga morgen langs een dokter hier) oja en hoe door het omboeken van die gekke binnenlandse vlucht mijn koffer KWIJTRAAKTE!!!! Die bleek naar Washington te zijn gegaan!

Heb vandaag dus de hele dag zonder gel in mijñ haar en met baard rondgelopen....

Maar goed, nu eerst terug naar Fresno......

Na onze beer encounter 's avonds lekker gaan slapen. In die nacht bleek opeens dat we in Yosemite gigantisch door de muggen waren gestoken! Amerika waardig bleken de muggenbulten hiervan ook mega groot te worden evenals de jeuk! 😊

De volgende dag een lange weg richting Vegas (650km ofzo). Alles verliep voorspoedig. Jammer genoeg zaten we niet in een Casino hotel, maar dat mocht de pret niet drukken. Twee dagen lang hebben we menig keer de volledigre Strip afgewandeld, mega hotels bekeken en enorm lekker gegeten (MGM grand buffet RULEZ).

Het was heel warm maar niet de verzengende hitte als in Fresno. Al met al was dit weer top!

Daarna terug naar LA voor de laatste twee dagen westkust. We zijn naar Venice beach geweest (Baywatch) en meerdere malen naar Santa Monica Pier. Lekker gezond, gebeachbald op het strand en even gezwommen. Echt ongelooflijk dat ik in dit uurtje gelijk weer een oorontstekingopgelopen heb! 😞

Al met al al een enorm avontuur en vakantie aan de westkust!! 's Morgens al om 09:00 zouden we vliegen via Washington naar Miami. Zeer vroeg opgestaan, auto ingeleverd en op naar de airport niet wetende dat een 'onvergetelijke dag' in het verschiet zou liggen.....

Moeten nu echt gaan slapen!!! Morgen meer foto's!!!!

Nieuwsgierig
Leuk verhaal en ervaringen. Je hebt me echt nieuwsgierig gemaakt naar de rest van jullie ervaringen!
16th July 2008

welke maatschappij vliegen jullie? geen goeie reclame..,toch nog veel plezier in de usa

:-)
Hahahha Wat een verhaal weer!! echt weer wat voor jullie! Maar de foto's zien enr wederom top uit! Fijna vak verder!! gr, sander

ook toe aan vakantie
he jajan en ramon. Super die verhalen en de foto's. Doet me herinneren aan onze vakantie. krijg zo'n ontzettende zin om weer daar naar toe te gaan. Volop genieten hoor! balen van je ooronsteking ramon. tot snel!

Tot: 0.071s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 29; dbt: 0.0431s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb