I'm in Miami, b*tch!

North America » United States » Florida » Miami Beach
August 3rd 2011
Published: August 9th 2011

Aangekomen in Miami namen we de taxi naar ons hotel, gelegen op Ocean Drive, South Beach, (jawel, die straat van GTA Vice City). Taxidriver Roy gaf ons onderweg een snelle overlook van de stad en waarschuwde ons ook voor de gevaren van de partycapital. Ons hotel was exact wat we nodig hadden, degelijk zonder meer. Patty, de eigenares van het hotel, regelde zowaar meteen onze avond. Voor een luttele 40 dollar scoorden we een “all you can drink” prédrink, een limo-ride naar een club genaamd de Mansion en ons toegangsticket. In de Mansion werd een zeer degelijk feesje gelegd, stevig minpunt was echter het verlies van de Ram zijn portefeuille.

Dag 2 in Miami dan, vol vertrouwen over onze beachbodies trokken we naar het strand, viel dat even tegen zeg. Weekend in Miami staat blijkbaar gelijk aan een shitload of brede niggers on the beach. Gelukkig vielen we nog een beetje op door de reflectie op Jeans witte borstkas en even later door onze indiaan aka Cummy. Na een paar uurtjes bakken gingen we dan (weer maar eens) burgers steken. Na een tijdje besloten we een liquorstore te plunderen en te gaan chillen op het strand, na stevig wat hijswerk belandden we dan in één van de lokale dansbars waar nog een paar stevige uurtjes volgden. Positief detail van de dag: de verloren portefeuille was blijkbaar gevonden en lag te wachten op onze kleine Randy in de Mansion.

Op dag 3 bleek het strand meer onze scene, veel meer toeristen etcetera. Na weer enkele uren bakken brak dan de laatste avond aan. We besloten in het aansluitende restaurant van ons hotel ons laatste avondmaal te verorberen. Dit bleek geen slechte keuze aangezien we hier korting kregen en er bovendien happy hour aan de gang was met (jawel, u leest het goed), cocktails van 1 liter. Bij deze was de prédrink dan ook bijna voorbij en maakten we ons op om de stad nog eenmaal onveilig te maken. Wederom werd het een ruige nacht die ons de ochtend erna wel parten speelde. Om 11u was ons avontuur voorgoed voorbij en namen we de taxi naar de luchthaven. Destination Brussels, met tussenstap in New York.

Tot zover ons avontuur doorheen de States, we hopen allen dat jullie van onze blog genoten hebben, wij vonden de reis alvast fantastisch.

Logging of from Miami

-De partycrew...en Jean

Tot: 0.074s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 44; dbt: 0.0355s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb